دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 350717
۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
ابراهیمیان

حوزه/ اجلاس مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران با حضور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور در قم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،  حجت‌الاسلام رسول ابراهیمیان معاون ارتباطات و امور حوزه‌های حوزه‌های علمیه خواهران امروز در این اجلاس از مدیران استانی این نهاد به عنوان فرماندهان سپاه فرهنگی حوزه‌های علمیه یاد کرد و افزود: مدیران استانی باید شاخص فرهنگی برجسته و قطب‌نمای فرهنگی منطقه خود باشند.

وی با اشاره به اظهار نگرانی رهبر معظم انقلاب نسبت به موضوع فرهنگ خاطرنشان کرد: باید بنگریم که به عنوان متکفل ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی چه کرده‌ایم.

معاون ارتباطات و امور حوزه‌های علمیه خواهران خطاب به مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: شما کسانی هستید که به علم مشهورید، نامتان به نیکی بر سر زبان‌هاست، به نصیحت و خیرخواهی معروفید، به نام روحانی در نظر مردم مهابت دارید، شریفان از شما حساب می‌برند، ضعیفان احترامتان می‌کنند، کسانی شما را بر خود ترجیح می‌دهند که احسانی به آنها نکرده‌اید و حق نعمتی بر آنها ندارید و در راه بزرگان حرکت می‌کنید. نکند مشغولیت روزمره اداری ما را از رسالتمان غافل کند.

وی با اشاره به وجود مشکلات و تنگناها در زمینه مدیریت حوزهای علمیه خواهران اظهار کرد: در زمان فزونی مشکلات باید تلاش‌ها را هم بیشتر کنیم تا با روحیه طلبگی کار کنیم و مشکلات برطرف شود.

لازم به ذکر است اجلاس فصلی مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران طی روزهای ششم و هفتم خرداد در استان قم برگزار می‌شود و طی آن علاوه بر مدیران استانی، مسئولان فناوری اطلاعات و مسئولان ساماندهی و نظارت حوزه‌های علمیه خواهران کشور به بحث با مسئولان مرتبط در ستاد مرکزی این نهاد می‌پردازند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha