سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
خانم کبری خزعلی

حوزه/ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اصول و مبانی خانواده و اسلام را مورد ارزیابی قرار داد و جهانی سازی غربی را در قالب نهادهای بین المللی، مقابله با اصول و مبانی اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، خانم خزعلی امروز در چهارمین دوره تربیت کارشناس جمعیت از سلسله نشست های  موسسه اندیشه مسطور که در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) قم برگزارشد عنوان کرد: در بحث جمعیت، حرکت های خوبی شکل گرفته که  امید بخشی را نوید می دهد، البته گرچه تغییرات انجام گرفته روند رو  به کمال را نشان می هد اما بسیار اندک است.

وی با بیان این که متاسفانه برخی جریانات و گروه ها حرکت های تقابلی را انجام می دهندگفت: اگر الگوی جهانی سازی با مدیریت غرب به درستی شناخته شود، می توان در ارائه سبک زندگی اسلامی نیز فعالیت های پیشگیرانه ای را انجام داد.

عضو شورای عالی  انقلاب فرهنگی اظهار داشت: در آینده ای نزدیک درمورد مسئله جمعیت دو گروه صف آرایی خواهند کرد؛ گروه اول به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و گروه دوم نیر با پیروی از فرهنگ و دستورات دیکته شده غرب با گروه اول مقابله خواهند کرد.

وی در خصوص برخی فرهنگ های غلط گفت: در پاره ای از زمان ها دختران را تشویق کردیم که تحصیل، شغل و موقعیت اجتماعی را  ملاک قراردهند، لذا  در حال حاضر برخی از زنان، اولویت خود را به تحصیل و اشتغال داده اند و از مباحث خانواده و تشکیل زندگی دور افتاده اند، این وظیفه ما است که فرهنگ سازی نموده و جوانان چه دختر و چه پسر را تشویق به تشکیل خانواده نمایند.

خانم خزعلی در ادامه اصول و مبانی خانواده و اسلام را مورد ارزیابی قرار داده و جهانی سازی غربی را در قالب نهادهای بین المللی، مقابله با اصول و مبانی اسلامی دانست.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha