دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حسینی اراکی اوقاف کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت : کسی که با خدا ارتباط دارد و خالصانه عبادت می کند از سیمای نورانی برخوردار است.

حجت الاسلام سیدمحمد باقر حسنی اراکی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در کرمانشاه، رمضان را فرصتی برای ارتباطی نزدیک با خداوند دانست و اظهار داشت : کسانی که بصورت خالص با خداوند متعال ارتباطی نزدیک با او برقرار می کنند علاوه بر نورانیت دل از سیمای نورای برخودار خواهند بود.

وی  افزود: انسان در آخرت با اعمال خود مواجه می شود و پرونده اعمال او تعیین کننده سرنوشت در رسیدن به سعادت و یا بدبختی خواهد بود.

 وی افزود : هیچ عاملی نمی تواند انسان را از مرگ نجات دهد و فقط ذات الهی نامحدود و ماندگار است لذا عشق به خداوند و کتابش و ولایت می تواند هدایت کننده انسان بسوی سعادت همیشگی در جوار رحمت الهی باشد.

حجت الاسلام حسنی اراکی تصریح کرد : ماه مبارک رمضان یکی از بهترین فرصت های مناسب برای خودسازی و اصلاح است و با وجود اینکه در آستانه شب های قدر قرار داریم، بهترین زمان برای پالایش روح و روان و انتخاب سرنوشتی زیبا و نیکوست.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه یاد آور شد :خداوند بسیار رئوف و مهربان است و در حق کسی ظلم نخواهد کرد و این خود انسان ها هستند که با اعمال و رفتارشان به دیگران و خود ظلم می نمایند لذا  امیدواریم در سایه قرآن و ولایت با پرونده سفید در محضر خداوند حاضر شویم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha