شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله واعظ طبسی

حوزه/ در روزهایی که قدرت‌های سلطه‌گر به بهانه مذاکرات هسته‌ای و با فریب و دغل‌کاری و تبلیغات جهانی سعی در اعمال فشار بر جمهوری اسلامی دارند، حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس خواب‌های واهی استکبار را آشفته خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از خراسان، آیت الله واعظ طبسی، نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی، در پیامی با دعوت ازملت انقلابی ایران برای حضور دشمن شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس، تصریح کرد: در روزهایی که قدرت‌های سلطه‌گر به بهانه مذاکرات هسته‌ای و با فریب و دغل‌کاری و تبلیغات جهانی سعی در اعمال فشار بر جمهوری اسلامی دارند، حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس خواب‌های واهی استکبار را آشفته خواهد کرد.

متن پیام رئیس حوزه علمیه خراسان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه مبارک رمضان، ماه بندگی و عبادت، ماه ایستادگی و مقاومت، ماه مبارزه با شیطان درون و بیرون به روزهای پایانی رسیده است و دل‌های مؤمنان در سراسر عالم، این روزها متوجه قدس شریف، قبله اول مسلمین است. خروش و خیزش جهانی علیه ظلم، استبداد و استکبار پیام رمضان است و امت واحده اسلام در پاسخ به ندای جهانی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (قدّس الله نفسه الزکیه) و با توجه به آیات تابناک قرآن کریم و فرمایشات پیامبر اعظم و خاندان مطهر او صلوات الله و سلامه علیهم اجمعین و در پرتو رهبری خردمندانه امام جامعه اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدّ ظله العالی خواهد توانست با وحدت، همدلی و همزبانی افق‌های روشنی را بر روی خود بگشاید و نقشه‌های دشمنان امت واحده اسلامی را نقش بر آب نموده و عزت خویش را جلوه‌گر نماید.

فلسطین و قدس قطعاً متعلق به امت اسلام و همه بشریت است و به یاری خدا و بیداری و یکپارچگی مسلمانان به دامن امت اسلامی بازخواهد گشت. دنیای استکبار و سردمداران سلطه، با نقشه‌ی شوم تفرقه افکنی و برافروختن آتش جنگ طلبی و راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی که نمونه آن را امروز در سرزمین یمن به دست رژیم خبیث آل سعود مشاهده می‌کنیم، سعی در تسلط بر سرنوشت جهان اسلام و بهره‌برداری از منافع عظیم و ثروت بزرگی که در منطقه خاورمیانه در اختیار کشورهای اسلامی است، دارد. جنگ خانمان‌سوزی که بیشتر قربانیان آن افراد غیرنظامی و زنان و کودکان بی‌دفاع و بیگناه هستند.

 از خداوند بزرگ مسألت داریم با تعجیل در ظهور منجی بشریت، حضرت بقیة الله ارواحنا فداه، ریشه این‌همه ظلم و بی‌عدالتی را بخشکاند و بشریت را از سرچشمه عدالت و محبت مهدوی سیراب کند. آمین

از سوی دیگر، در روزهایی که قدرت‌های سلطه‌گر به سرکردگی آمریکا به بهانه مذاکرات هسته‌ای و با حجم گسترده‌ای از فریب و دغل‌کاری و تبلیغات جهانی سعی در اعمال فشار بر جمهوری اسلامی برای عقب‌نشینی از آرمان‌های خود دارند، حضور باشکوه امت اسلامی ایران در صحنه همچون همیشه خواب‌های واهی استکبار را آشفته خواهد کرد و پشتوانه‌ای برای عزت و اقتدار کشور عزیزمان خواهد بود.

لذا بدین‌وسیله از مردم مؤمن و روزه‌دار و همیشه در صحنه خراسان و زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، به‌ویژه حضرات آیات، علمای اعلام و روحانیت معظم، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، مسؤولان، دانشگاهیان، فرهنگیان و اصناف دعوت می‌نمایم تا با حضور شکوهمند خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، با شکوه‌تر از همیشه و سرشار از معنویت ماه مبارک رمضان و فیوضات لیالی قدر، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (قدس سره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و پاسخ دندان‌شکن به زمزمه‌های بدخواهان و کج اندیشان، ندای آزادی مسلمانان و اماکن مقدسه مسلمین را سر داده و بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید نمایند.

عباس واعظ طبسی

نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha