یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جامعة المصطفی

حوزه/ جامعة المصطفی در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس، با صدور بیانیه‌ای، ملت ایران و آزادی‌خواهان جهان را به شرکت در راه‌پیمایی روز جهانی قدس فراخواند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، متن بیانیه این نهاد حوزوی بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

«واعتصموا بحبل‌الله جمیعا ولاتفرقوا؛

و همگى به ريسمان خدا چنگ زنيد و پراكنده نشويد». (آل‌عمران: 103)

ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی در پدید آوردن روز جهانی قدس و ظهور عرصه‌ای برای نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی، منجر به ابراز وجود و احساس اقتدار ملت‌های حق‌طلب و آزادی‌خواه در مقابل قدرت‌های استکباری و استعمارگر در اقصی نقاط عالم شده است.

اعمال سیاست‌های ضدانسانی، فشار، تحریم، تهدید، جنگ روانی و تبلیغاتی تا مذاکره و گفت‌وگو با ایران اسلامی، از سویی نشانه‌ اقتدار و عظمت گفتمان انقلاب اسلامی و از سوی دیگر، سند هراس و وحشت غارتگران صهیونیست از شکوفایی تمدن اسلامی به پرچمداری ایران است.

جنگ و کشتار نیابتی گروه‌های تروریستی و تکفیری و وهابی سفّاک در شماری از ممالک اسلامی مانند عراق، سوریه، لبنان و قتل‌عام مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن، رفتارهای سفّاکانه با مردم بحرین، تشدید و تداوم کشتار و محاصره‌ مردم غزه تا آنچه امروز در جای جای جهان اسلام دیده می‌شود، حلقه‌های به هم پیوسته‌ فتنه‌هایی است که طراح و فرمانده آن، مشتی صهیونیست نژادپرست هستند که بر هرم قدرت و کانون فرمانروایی امریکا و اروپا سلطه دارند.

چشم‌انداز آرمانی و واقع‌بینانه از روند تحولات منطقه‌ای و جهانی یادآور این حقیقت است که تحولی بزرگ، که در آن ساختار و هندسه نوین جهان با محوریت اسلام حرف اول را خواهد زد، در راه است و جامعه بشری، به ویژه امت اسلامی، باید خود را برای درک جشن شوکت و عظمت دوباره اسلام و پیروزی مستضعفین بر مستکبران آماده کنند.

حضور یکپارچه امت اسلامی و سایر ملت‌های آزاده و حق‌طلب در را‌ه‌پیمایی روز جهانی قدس نشان خواهد داد که جامعه جعلی و موزاییکی اسراییل، به سرعت به پایان خود نزدیک می‌شود و با رنگ باختن رؤیای خاورمیانه بزرگ و تئوری شیطانی «اسرائیل از نیل تا فرات»، دشمنان اسلام در آینده‌ای نه چندان دور باید تماشاگر محض «احیای فلسطین از بحر تا نهر» شوند.

جامعه‌المصطفی‌العالمیه با دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت ایران و نیز ملل آزاده و حق‌طلب جهان برای شرکت گسترده، یکپارچه و پرشور در راه‌پیمایی روز جهانی قدس، تصریح می‌دارد که مقاومت ضد سلطه و نهضت بیداری اسلامی، با هدایت و فرماندهی ولی امر مسلمین، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، پرقدرت‌تر و پرشتاب‌تر از همیشه به راه خود ادامه می‌دهد و نویدبخش تحقق وعده الهی است که سرانجام حق بر باطل پیروز خواهد شد.

جامعه‌المصطفی‌العالمیه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha