پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
روز قدس

حوزه/ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه ای ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همه مسلمانان و ملت ایران اسلامی همگان را به شرکت گسترده در راه‌پیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، اطلاعیه این جامعه که به امضای آیت الله یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین رسیده بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس فرا رسید و دل‌های مسلمانان جهان آرزوی آزادی قدس شریف را فریاد می‌زنند. روز قدس، روز تجلی وحدت جهان اسلام در برابر رژیم صهیونیستی است که سال‌هاست به مردم مظلوم فلسطین ستم‌ می‌کند. این کار هوشمندانه امام عظیم‌الشأن ما در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز قدس از چنان اهمیتی برخوردار است که ایشان فرمودند فلسطین پاره تن اسلام است و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) بارها فرمودند مهمترین مسأله جهان اسلام، مسأله فلسطین است.

بیش از نیم قرن از مبارزه ملت مظلوم فلسطین با غاصبان صهیونیستی می‌گذرد. و روز قدس امسال را در حالی برگزار می‌کنیم که گوشه گوشه جهان اسلام در آتش نزاع، درگیری، فتنه تکفیر تروریستها از سوریه، عراق، یمن و بحرین گرفته تا شمال آفریقا می‌سوزد و در این میان حملات بی‌رحمانه سعودی‌ها به مردم مظلوم یمن و کشتار هزاران غیر نظامی بی‌دفاع و انهدام خانه‌های مردم و زیر ساخت‌های اقتصادی آنها حتی در ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

آری این حکایت تأسف‌آمیز روزگار ماست. با این همه مبارزه فراگیر رزمندگان حزب الله لبنان،‌ و مبارزان فلسطینی با رژیم صهیونیستی و هوشیاری مسلمانان جهان در برابر این رژیم منحوس، خواب را از چشم صهیونیست‌ها ربوده و نشان داد که به راستی اسرائیل از یک عنکبوت، سست‌تر است.

لذا راهپیمایی روز قدس امسال از اهمیت فراوانی برخوردار است و پیام ملت شریف ایران در این راهپیمایی روحیه مقاومت،‌استقلال‌خواهی و استکبارستیزی، وحدت همه گروه‌ها در این کشورها بخصوص کشور فلسطین است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همه مسلمانان و ملت ایران اسلامی همگان را به شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می‌نماید. به امید آزاد سازی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی. ان شاء الله

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha