پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار استاندار قم آيت الله يزدي

حوزه/ رئيس مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اهميت قانون مداري و تدبير در امور گفت: اجراي قانون و تدبير، رمز موفقيت در انجام وظايف است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» آيت الله يزدي امروز در دیدار  سيد مهدي صادقي استاندار قم، طي سخناني شهر مقدس قم را مركز بروز انقلاب فكري در جامعه ي بشريت خواند و افزود: امروز به بركت امام خميني (ره)، دنيا به قم نگاه ويژه اي دارد.

وی پيدايش، دوام و قوام انقلاب اسلامي را از قم دانست و تصريح كرد: دشمنان انقلاب هاي زيادي را تغيير داده اند، اما پشتوانه ي روحانيت و انقلابيون اصيل موجب ناكامي دشمن در اين عرصه شده است.

رئيس مجلس خبرگان رهبري ظرفیت زيارتي قم را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان كرد: وجود حوزه هاي علميه و مراكز علمي معتبر از ويژگي هاي منحصر بفرد اين شهر است.

آيت الله يزدي در ادامه قانونمداري در نظام مقدس جمهوري اسلامي به عنوان مهمترين تكيه گاه مسئولين را مورد تاكيد قرار داد و افزود: تدبير در كليه ي امور و اجراي قوانين رمز موفقيت در انجام وظايف است.

سيد مهدي صادقي استاندار قم نيز در اين ديدار، خدمت در قم را توفيق الهي دانست و با اشاره به راهبردهاي كاري خود گفت: رهنمودهاي علما و مراجع عظام سرلوحه ي كار مديران ادارات است.

استاندار قم تهيه و تدوين سند چشم انداز قم و تعيين اولويت هاي اساسي آن را مورد توجه قرار داد و افزود: حركت رو به جلوي استان قم بر اساس يك الگوي برنامه ريزي شده خواهد بود.

نماينده عالي دولت در استان با اشاره به نقشه راه توسعه استان خاطرنشان كرد: برنامه ريزي ها براي رشد همه جانبه ي استان بر اساس طرح آمايش سرزمين و طرح تفضيلي شهر قم مي باشد.

وي جايگاه فرهنگي و ديني قم را مورد توجه قرار داد و تصريح كرد: استفاده از پتانسيل هاي فرهنگي و مذهبي اين شهر در دستور كار مسئولين استان است.

صادقي همچنين مسئله ي كاهش منابع آبي قم را مورد توجه قرار داد و افزود: تغيير الگوي كشت و اصلاح روش مصرف از مهمترين راه هاي مقابله با اين چالش است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha