یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024


ماموستا غفوری

حوزه / چند تن از روحانیون و علمای اهل سنت کرمانشاه، مردم غیور و شهید پرور استان را برای حضور در راهپیمایی گسترده در روز جهانی قدس دعوت کردند.

مردم ایران همیشه حامی مردم فلسطین است

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، ماموستا ملا عبدالله غفوری با اشاره به اینکه مردم ایران در راهپیمایی روز قدس بار دیگر اقتدار و همدلی خود رابه قدرت ها و رژیم های غاصب نشان داده خواهد داد اظهار داشت : رژیم غاصب اسرائیل بداند مردم ایران اسلامی همواره حامی مردم بی دفاع و زنان و کودکان مظلوم فلسطین بوده است و در آینده نیز تا پیروزی نهایی خواهد بود.

امام جمعه شهرستان روانسر گفت : روز قدس روز آزادی خواهی مردان و زنان مسلمان است و همواره حضور مردم در راهپیمایی روز قدس به عنوان نمادی در حمایت و دفاع از مردم مظلوم فلسطین شناخته می شود.

وی، ضمن دعوت مردم همیشه در صحنه برای حضوری حماسی و وحدت آفرین در آخرین جمعه از ماه رمضان عنوان داشت: روز قدس، روز وحدت و همدلی ملت اسلامی است.

حضور میلیونی مردم نقشه های استکبار را خنثی خواهد نمود

امام جمعه شهر مرزی ازگله ، فلسطین را پاره تن مسلمانان دانست و گفت : حمایت از فلسطین از وظایف همه ی مسلمانان است.

ماموستا ملا محمد براتی، با دروغین خواندن ادعای حقوق بشر دنیای غرب و استکبار اظهار داشت : غرب و جهان استکبار توسط رسانه های دروغین خود سعی دارند مسئله فلسطین را کم رنگ و به فراموشی بسپارند اما بدانند این امر هیچگاه تحقق پیدا نخواهد کرد و حضور میلیونی مردم در روز قدس نقشه های آنان را خنثی و بی اثر خواهد کرد.

وی گفت :فلسطین مظلوم امروز چشم به راه کمک براداران و خواهران مسلمانش در سراسر جهان است و برما است هر اندازه در توان داشته باشیم برای حمایت از مردم و قبله اول مسلمانان به کار ببریم

وی در پایان از مردم شهید پروردعوت کرد که با حضور در راهپیمایی باشکوه روز قدس هم وظیفه دینی  و هم وظیفه انسانی خود را به جا آورند و به حمایت از مردم مظلوم فلسطین در این راهپیمایی شرکت کنند

مسلمانان در روز قدس پایبندی خود را به مبانی ارزشمند آن نشان داده اند

ماموستا ملا هادی زکایی، هم با بیان اینکه مسلمانان در روز قدس باردیگر اعلام حمایت خود از مبارزه و جهاد ملت مسلمان فلسطین دردفاع ازمقدسات و بازگشت حقوق از دست رفته نشان می دهندعنوان کرد : مسلمانان در این روز پایبندی خود را به مبانی و ارزش های پایدار روز جهانی قدس اعلام داشته و فلسطین متعلق به همه ی مسلمانان جهان است که به ناحق غصب شده  و بر همه مسلمانان واجب است که از آن دفاع کنند.

عضو شورای روحانیت جوانرود، تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی است که دستشان به خون مردم بی گناه فلسطین آلوده است و روزی است که مردم مسلمان سراسر جهان  با حضور پرشور خود ، وحدت دنیای اسلام را بار دیگر به دشمنان اعلام خواهند کرد.

وی گفت : روز قدس روز ایستادگی ملتی است که در برابر ظلم و جور استکباری  است که ادعای حقوق بشر خود را با قتل عام مردم بیگناه و کودکان غزه به نمایش گذاشتند و ثابت کردند هیچ بویی از حقوق بشر و انسانیت نبرده اند و ادعاهای انسان دوستی ، دموکراسی و حقوق بشر انها پوچ و بی‌معنا است.

ماموستا زکایی در پایان ضمن دعوت  از مردم مسلمان کشور برای حضور در راهپیمایی روز قدس افزود یاد آور شد:  بدون شک در سر تا سر جهان شاهد سیل خروشان مردم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تجدید پیمان مسلمانان با قدس شریف خواهیم بود وهراس رژیم صهیونیستی و دشمنان دین روز به روز از این اجتماعات هماهنگ مسلمانان بیشتر می شود و تداوم این امرمی تواند نقطه عطفی در سرنوشت مسلمانان و دنیای اسلام باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha