جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ صهیونیست‌ها نه‌تنها به فلسطین اکتفا نخواهند کرد، بلکه چشم طمع به تمام ممالک اسلامی دارند، به همین جهت مقاومت در مقابل این رژیم جنایتکار امری لازم و واجب است.

حجت‌الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در ایلام، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس، اظهار کرد: قدس و فلسطین پاره تن دنیای اسلام است.

وی ادامه داد: نگاه ما به قدس، نگاه مقدسی است و حرکت برای آزادی قبله اول مسلمانان را برخود لازم  می‌دانیم، ابراز داشت: تشکیل حکومت غاصب صهیونیستی برای ایجاد رخنه و تفرقه در امت اسلام و در سر پروراندن شعار نیل تا فرات بود، صهیونیست‌ها نه‌تنها به فلسطین اکتفا نخواهند کرد، بلکه چشم طمع به تمام ممالک اسلامی دارند، به همین جهت مقاومت در مقابل این رژیم جنایتکار امری لازم و واجب است.

مدیرحوزه علمیه ایلام تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی روند مبارزه با رژیم صهیونیستی، رویکردی دینی و رنگ اسلامی به خود گرفت، لذا با تفکری که امام خمینی(ره) آن را نهادینه کردند، مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل، مبارزه‌ای دینی و اسلامی و بر اساس تکلیف الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با تاکید بر این که عقب‌نشینی، ضعف و زبونی رژیم صهیونیستی به چشم می‌خورد، افزود: پیروزی‌های پی‌درپی مقاومت نشأت گرفته از اندیشه های امام خمینی(ره) است، امام(ره) روزنه‌ نجاتی به نام «مقاومت و شهادت» را برای فلسطینیان باز کردند با این تفکر اسرائیل روز به روز رو به ضعف نهاده است و جبهه مقاومت روز به روز به قوت و پیروزی می‌رسد.

وی در پایان با دعوت از عموم مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به شرکت دشمن شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس، خاطرنشان کرد: مردم بارها نشان داده‌اند که پای انقلاب ایستاده اند و قطعاً در راهپیمای روز قدس حضوری پرشور و دشمن‌شکن خواهند داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha