چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
راهپیمایی روز قدس

حوزه/ مرکز خدمات حوزه های علمیه در بیانیه ای از امت شهید پرور و ظلم ستیز ایران اسلامی به خصو طلاب و روحانیون برای راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، در این بیانیه آمده است: یکی از فرهنگ‌های قرآنی که همه‌ساله در ماه مبارک رمضان به فرمان امام راحل به بهترین وجه خود اجرا می‌گردد موضوع استکبار ستیزی و اعلام برائت و بیزاری روشن و شفاف از ظلم صهیونیست‌ها و یهودیان اسرائیل است.

امروز انواع ظلم‌هایی که توسط صهیونیست‌ها به مردم مظلوم فلسطین و غزه وارد شده است بر کسی پوشیده نیست و کمترین وظیفه ملت‌ها تعیین موضع و اعلام برائت از این اقدام وحشیانه است.

مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از طلاب، فضلا، اساتید، مبلغین و پژوهشگران حوزه علمیه همچنین خانواده‌های محترم و فرزندان حوزویان دعوت می‌کند در هر کجای کشور عزیز ایران اسلامی که باشند با قدرت به فرمان تاریخی امام امت بنیان گداز کبیر انقلاب جامه عمل پوشانده و در راهپیمایی سرتاسری روز قدس حضور داشته باشند.

قطعاً این حضور فراگیر و صددرصدی مردمی ضمن ایجاد یاس و وحشت و رعب و ترس در دل صهیونیست‌ها به جوانان مبارز انقلابی و متدین فلسطین و قدس شریف روحیه مضاعف در راستای مبارزه با ظلم و استبداد می‌بخشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha