پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
لطفي نياسر - صدا و سیما

حوزه/ این کارشناس عرصه رسانه تشکیل خانه مطبوعات و بهبود بیمه خبرنگاران را ضروری دانست و گفت: حمایت از اصحاب رسانه از نکات بسیار مهم است که باید به آن توجه داشت تا خبرنگارانی حر و آزاد داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» ، حجت الاسلام و المسلمین لطفی نیاسری پیش از ظهر امروز در آئین گرامیداشت روز خبرنگار که در تالار معصومیه(س) فرمانداری قم برگزار شد، فعالیت اطلاع رسانی را سخت و طاقت فرسا دانست و گفت: رسانه، عاشق و خادم می خواهد و اگر عشق در کار خبرنگار نباشد، نمی تواند با مشکلات آن کنار بیاید.

وی اظهار داشت: خبرنگاران این روز را مدیون خون شهدا و خانواده آنان بوده و باید قدردان آنان باشند.

مدیرکل صدا و سیمای استان قم تشکیل خانه مطبوعات و بهبود بیمه خبرنگاران را ضروری دانست و ابراز داشت: حمایت از اصحاب رسانه از نکات بسیار مهم است که باید به آن توجه داشت تا خبرنگارانی حر و آزاد داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسری خاطر نشان ساخت: اگر خبرنگاری سخنی مخالف با دستگاهی منتشر کند، نباید او را از صحنه خارج کرد؛ بلکه باید به سمت او رفت و مشکلات را شنید.

وی رسانه را یکی از ابزارهای مهم اطلاع رسانی دانست و تصریح کرد: خبرنگاران نقش مهمی در حوزه اطلاع رسانی دارند و این عزیزان همانطور که می توانند سبب یکدست سازی افکار باشند؛ همانطور توان تشنج سازی را نیز دارند.

مدیرکل صدا و سیمای استان قم صداقت، تحمل، تقوا، ایمان و تکیه بر خدا در مسیر فعالیت رسانه ای را از ویژگی های خبرنگاران برشمرد و بیان داشت: شما عزیزان نباید لحظه ای از خدا غافل شوید؛ چراکه در صورت بروز چنین حرکتی، جامعه به گمراهی کشیده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha