یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام رحیمیان

حوزه/ تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: دشمنان ما را در خصوص حقوق بشر متهم می کنند در صورتی که خود هزاران مورد نقض حقوق بشر دارند که باید رسانه ها این مسائل را برجسته سازی کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از تهران، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان در حاشیه حضور هشتمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی، گفت: برگزاری چنین اجلاسیه هایی از اهمیت بسیاری برخوردار است و می تواند نقش موثری در اطلاع رسانی داشته باشد.

وی تصریح کرد: کار رسانه ای جزو مهمترین ضرورت های کاری است و امروز روزگار رسانه هاست و باید با موضوع اطلاع رسانی نقش اصلی را ایفا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان تاکید کرد: فعالیت رسانه ای جوامع اسلامی باید گسترش یابد و در این زمینه اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی باید تلاش دوچندان داشته باشد.

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به نقش رسانه های اسلامی در موضوع مقاومت گفت: در این زمینه نیز رسانه های اسلامی نقش موثری دارند و باید به صورت حساس کارها را دنبال کنند.

وی تاکید کرد: باید رسانه ها مسائل را به صورت دقیق و روانشناسانه دنبال کرده و اولویت ها را شناسایی کنند و در برابر دشمن انفعالی رفتار نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با بیان اینکه باید نقاط ضعف دشمن را برجسته کرد گفت: دشمنان ما را در خصوص حقوق بشر متهم می کنند در صورتی که خود هزاران مورد نقض حقوق بشر دارند که باید رسانه ها این مسائل را برجسته سازی کنند.

وی هم چنین در کمیسیون «فلسطین قلب عالم اسلامی» در اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی در سخنانی با اشاره به حملات تروریستی داعش گفت: اسرائیل تلاش می کند تا با ابزارهای مختلف ذهن ها از مسئله فلسطین غافل شود.

وی با بیان اینکه صهیونیست ها به دنبال مغفول ماندن از مسئله مردم فلسطین هستند، افزود: رسانه‌های جهان اسلامی پرداختن به مساله فلسطین را به عنوان یک مساله محوری و به عنوان محور وحدت همه آزادگان جهان اسلام قرار دهند.

عضو موسس جمعیت دفاع از ملت فلسطین با بیان اینکه امروز جریان های تروریستی در منطقه یکی از مسائل مهم جهان تلقی می شوند، گفت: ما امروز در موضع دفاع از تهاجم زشت دنیای غرب هستیم در حالیکه باید به صوت تهاجمی مظلومیت فلسطین و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را در صدر کارهای خود قرار دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha