یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 357587
۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
دیدار رؤسای اتحادیه‌های صنفی استان قم با آیت الله مقتدایی

حوزه/ رئیس اتحادیه لوازم خانگی قم با استقبال از پیشنهاد حوزه های علمیه برای برگزاری درس مکاسب، گفت: حوزه علمیه قم پنج مدرسه را با توجه به اولویت و بافت جمعیتی به صورت پایلوت در راستای آموزش درس مکاسب انتخاب کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» غلامرضا تفتی امروز در دیدار روءسای اتحادیه های صنفی استان قم با آیت الله مقتدایی که در جامعه مدرسین برگزار شد، با اشاره به اینکه کسبه قم همواره همراه روحانیت و جامعه مدرسین هستند، اظهار داشت: جامعه مدرسین همواره محوریت تجار و بازاریان قم بوده است.

وی با بیان اینکه اصناف قم نسبت به سایر استان ها از ویژگی های خاصی برخوردار هستند، گفت: انصاف کسبه قم ممتاز است.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی قم با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی برای متقاضیان پروانه کسب، گفت: تاکنون تعداد قابل توجهی در این کلاس ها شرکت کرده اند و 6 ساعت درس مکاسب را گذرانده اند.

تفتی با استقبال از پیشنهاد حوزه های علمیه برای برگزاری درس مکاسب، اظهار داشت: حوزه علمیه قم پنج مدرسه را با توجه به اولویت و بافت جمعیتی به صورت پایلوت در راستای آموزش درس مکاسب انتخاب کرده است.

وی در پایان از فعالیت سیستم متمرکز اطلاع رسانی صنوف قم خبر داد و گفت: بیش از ده هزار واحد صنفی در این سامانه حضور دارند و برای حضور در کلاس های آموزش درس مکاسب به آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha