یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار رؤسای اتحادیه‌های صنفی استان قم با آیت الله مقتدایی

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان قم با اشاره به تاکید مدیر حوزه علمیه قم در خصوص تدوین برنامه ای منسجم برای اجرای طرح فقه بازار، گفت: این طرح ابتدا به صورت روزانه برای بازاریان قمی در پنج جلسه عمومی برگزار می شود و در آینده به طور تخصصی اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین شریفی ظهر امروز در دیدار روءسای اتحادیه های صنفی استان قم با آیت الله مقتدایی که در جامعه مدرسین برگزار شد، با اشاره به اجرای برنامه های تبلیغی حوزه علمیه قم در بازار و پاساژهای استان، اظهار داشت: با همکاری اصناف قم بحث تبلیغ، اقامه نماز و بیان احکام در اماکن تجاری قم رونق یافته است.

وی تصریح کرد: این اقدام معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم در جلسه اخیر با مبلغان مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت و از آن به عنوان فعالیت موفق و خوب یاد شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان قم با قدردانی از همکاری های بازاریان قم، گفت: امروز مبلغان حوزه علمیه قم در اکثر پاساژها و اماکن تجاری فعالیت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین شریفی با اشاره به اقامه نماز جماعت ظهر و عصر از سوی مبلغان حوزه در اکثر اماکن تجاری قم، ابراز داشت: همچنین در تعدادی از پاساژهای قم نماز مغرب و عشا نیز اقامه شده و در مناسبت های مذهبی نیز برنامه های خاصی برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به تاکید مدیر حوزه علمیه قم در تدوین برنامه منسجم برای اجرای طرح فقه بازار، گفت: این طرح ابتدا به صورت روزانه برای بازاریان قمی در پنج جلسه عمومی برگزار می شود و در آینده به طور تخصصی اجرا خواهد شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیهاستان  قم در پایان خاطرنشان کرد: پنج مکان برای آموزش عمومی مکاسب به کسبه های قمی پیش بینی شده است و در آینده جلسات تخصصی نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha