یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار محسن رضایی با آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام وجود قدرت و نیروی عظیم مرجعیت را یکی از نعمت های بزرگ کشور دانست و گفت: مرجعیت در کنار نظام به فکر مردم و کشور و منافع ملی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، ظهر امروز دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در دفتر حضرت آیت الله علوی گرگانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: تقریبا هیچ موردی نیست که مقام معظم رهبری در بحث سیاست های اقتصادی و اصل 44 قانون اساسی تاکید نکرده باشند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: به جرات می گویم سیاست های اقتصادی 30 سال جلوتر از اداره کشور است و ما تا 30 سال آینده سیاست کلان داریم.

رضایی خاطرنشان کرد: دولت و مجلس با همکاری یکدیگر در زمینه تبدیل سیاست های کلان اقتصادی به قانون و برنامه جدیت و اهتمام داشته باشند.

وی همچنین با تقدیر از نقش مرجعیت شیعه در کشور، اظهار داشت: از مراجع عظام تقلید و علما تشکر می کنیم که منافع نظام را در نظر می گیرند و دلسوز مردم هستند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه حفظ نظام و منافع مردم در کلام و رفتار مراجع قم جلوه گر است، تصریح کرد: دلسوزی مراجع تقلید موجب دلگرمی نظام و مردم است.

رضایی وجود قدرت و نیروی عظیم مرجعیت را یکی از نعمت های بزرگ کشور دانست و گفت: مرجعیت در کنار نظام به فکر مردم و کشور و منافع ملی است.

وی در پایان از مواضع حضرت آیت الله علوی گرگانی و مراجع تقلید قدردانی کرد.

انتهای پیام/313/33

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha