پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 357983
۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
شهدای روحانی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان سمیرم، از برگزاری یادواره شهدای روحانی و طلبه با هدف تبیین نقش پررنگ روحانیت در دفاع مقدس برای نسل جوان خبر داد.

حجت الاسلام اکبر سعادت، در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» از اصفهان، با توجه به برگزاری یادواره شهدای روحانی و طلبه سمیرم ، اظهار کرد:برگزاری یادواره شهدای روحانی شهرستان ها طبق طرحی از سوی نماینده ولی فقیه در استان ها و تحت تشکیل ستادی در هر شهرستان انجام می شود.

وی بیان کرد: ستاد برگزاری یادواره شهدای روحانی و طلبه هر شهرستان مشتمل بر امام جمعه شهرستان تحت عنوان ریاست ستاد و اداره کل اوقاف، سازمان تبلیغات اسلامی،  حوزه علمیه شهرستان و فرمانداری در قالب اعضای ستاد است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع)سمیرم با اشاره به اینکه یادواره شهدای روحانی و طلبه شهرستان سمیرم هم عصر امروز در سالن ۹ دی این شهرستان با حضور عموم مردم سمیرم برگزار می شود.، گفت: مسئولیت معرفی شهدای طلبه،  اطلاع رسانی و تبلیغات  و همچنین چاپ بخشی از وصیت نامه های شهدای روحانی برعهده حوزه علمیه سمیرم است.

وی با اذعان به اینکه در این یادواره شهدای روحانی،هشت شهید روحانی معرفی واز مقام شامخ این شهدا تجلیل به عمل می آید ، گفت:یکی از اهداف برگزاری چنین یادواره هایی، تبیین نقش روحانیت در عرصه هایی همچون هشت سال دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی و اثبات  پیشتازی آنان برای نسل نوجوان و جوان است.

گفتنی است: یادواره شهدای روحانی و طلبه به مناسبت شهادت امام محمد تقی (ع) عصر دوشنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ با حضور عموم مردم در راستای پررنگ شدن یاد و خاطره شهدا برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha