یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام محمودی - مدرسه مهدی موعود(عج)

حوزه/ مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه مهدی موعود(عج) با حضور اساتید و طلاب این مدرسه امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام عبدالرضا محمودی با بیان این که مدیریت این مدرسه برای پیشرفت عملی و برنامه ریزی برای آینده بهتر حوزه نیازمند به همکاری بیشتر اساتید و طلاب است گفت: دنیای اسلام در یک شرائط حساسی واقع شده است این امر می طلبد که همه برای اعتلای اسلام و مذهب حقه تشیع تلاش کنند.

مدیر مدرسه علمیه مهدی موعود(ع) خاطر نشان ساخت: در دنیایی زندگی می کنیم که دشمن از هر طرف در حال حمله به مبانی اعتقادی و ارزشی اسلام، دین و مکتب حقه تشیع است، لازم است از امکانات موجود بهره برده و با اراده قوی و دوری از هر گونه سستی و تنبلی خود را مجهز به علوم مختلف  برای مقابله با  این گونه هجمه ها کنید.

مدیر مدرسه علمیه مهدی موعود(ع) با بیان اینکه  در شرایط کنونی انتظارات از حوزه زیاد است، رعایت شئونات طلبگی را از ضروریات این دوران عنوان کرد و افزود: با رفتار و اعمال خود مایع زینت حضرت ولی عصر(عج) باشیم.

وی در ادامه به اهمیت ماه ذی الحجه در روایات اشاره کرد و اظهار داشت: ذی الحجه ماه خود سازی و تهذیب نفس است لازم است از این فرصت برای خود سازی استفاده کرد.

وی ابراز داشت: در اهمیت این ماه همین قدر بس سوگندی که خدای متعال در قرآن بیان کرده بعضی از آن سوگندها اشاره به  اهمیت ذی الحجه دارد.

حجت الاسلام محمودی گفت: درباره این ماه روایات، ادعیه و نمازهای متعدد وارد شده  و همه اینها دلیل بر بزرگی  آن می باشد.

انتهای پیام:40 /313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha