چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
آثار شهید مطهری

حوزه/ رئیس بنیاد مهدی موعود(عج) اصفهان ، گفت: امروز ما در خلاء فکری و استدلالی و پشتوانه اخلاقی قرار داریم و این خلاء را آثار شهید مطهری(ره) می تواند به خوبی بر طرف سازد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام مهدی نیلی پور، در نخستین جلسه اخلاق مدرسه حضرت ولیعصر(عج) در جمع طلاب جوان و جدید الورود اظهار کرد: اهمیت کتب خوب و مفید در مسیر طلبگی وموفقیت برکسی پوشیده نیست.

وی بیان کرد: طلاب جوان باید بدانند که راه مشکلی در پیش دارند لذا اگر با برنامه ریزی حرکت نمایند، این راه می تواند تضمین کننده سعادت اخروی آنان باشد.

استاد حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: توجه، تمرکز و شناسایی کتاب های مفید و مناسب برای تقویت  مهارت ها و آموزها در مسیر طلبگی ومبلیغی دین، یکی از مهمترین نکات است، چرا که کتاب خوب که از نویسنده ومولف خوب برآمده باشد، می تواند با توجه به روحی که در آن نهفتهاست، به عنوان یک استاد اخلاق برای طلبه باشد.

وی با اشاره به اینکه امام(ره)  در دو مورد مقابل مردم گریه کردند، یکی در مصیبت امام حسین(علیه السلام) و دیگری در شهادت شهید استاد آیت الله مطهری، بود، گفت: این عمل امام راحل نشان از عظمت و بزرگی شهید آیت الله مطهری داشت که طلاب باید امروز به مطالعه آثار ایشان اهتمام داشته باشند.

رئیس بنیاد مهدی موعود(عج) اصفهان، در توضیح چرایی توجه و مطالعه به آثار شهید مطهری اذعان کرد: ما در حال حاضر در خلاء فکری و استدلالی و پشتوانه اخلاقی قرار داریم و این خلاء را آثار شهید مطهری(ره)  می تواند به خوبی بر طرف سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha