شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
سید محمود فقیهی سازمان تبلیغات اصفهان

حوزه/ مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان ، با تاکید بر توجه وتمرکز بر مسائل فرهنگی پیرامون ازدواج، گفت: تاخیر در ازدواج یکی از مسائل مبتلا به جامعه ونسل جوان امروز است که معضلی بزرگ بوده و مشکلات زیادی را دربر دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان ، حجت الاسلام سید محمود فقیهی،ظهر امروز در نشست خبری  خود با اصحاب رسانه پیرامون آغاز به کار طرح ملی همسان گزینی تبیان، اظهار کرد: از عجایب خلقت بحث ازدواج و زوجیت است.

وی با اشاره به آیه شریفه وَمِنْ آيَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَكُم مِّنْ أَنفُسِكُمْ أَزْوَاجًا لِّتَسْكُنُوا إِلَيْهَا وَجَعَلَ بَيْنَكُم مَّوَدَّةً وَرَحْمَةً إِنَّ فِي ذَلِكَ لَآيَاتٍ لِّقَوْمٍ يَتَفَكَّرُونَ، گفت: بهترین راهکار برای پایدار بودن ازدواج ها براساس این آیه شریفه قرآن کریم، مودت و محبت است.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه بحث ازدواج و مسائل مربوط به آن همچون به هنگام بودن ازدواج وتسهیل شرایط ازدواج ضروری ترین مسائلی است که پرداختن به آنها مورد تاکید دین و رهبر معظم انتقلاب است،گفت:سازمان تبلیغات اسلامی استان براین اساس یکی از اولویت های خود را پرداختن به مسئله ازدواج قرارداده است.

وی تاکید کرد:  طرح ملی همسان گزینی تبیان یکی از اقدامات موثر سازمان تبلیغات در حمایت از طرح هایی که بتواند در زمینه به هنگام بودن ازدواج و  تسهیل روند ازدواج و انتخاب زوج های هم کفو است.

حجت الاسلام فقیهی، با تاکید بر توجه وتمرکز بر مسائل فرهنگی پیرامون ازدواج،خاطرنشان کرد: تاخیر در ازدواج یکی از مسائل مبتلا به جامعه ونسل جوان امروز است که خود معضلی بزرگ است که مشکلات زیادی را دربر دارد.

وی یادآور شد: آگاه بودن در امر ازدواج  و تمرکز بر پایدار بودن از جمله  اولویت هایی است  که در سایت تبیان انجام می گیرد و راه اندازی  و آغاز به کار طرح ملی همسان گزینی تبیان اقدام شایسته ای دراین راستا است.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان در پایان عنوان کرد:وساطت درامر ازدواج ومعرفی زوجین به یکدیگر براساس مولفه ها و شاخصه های مشخص،یکی از سنت های حسنه در گذشته بوده است  که احیای این سنت حسنه از دیگر اقداماتی است که در لوای راه اندازی سامانه ملی طرح همسانی گزینی تبیان انجام می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha