جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 مدارس علمیه خواهران

حوزه/ مدیران حوزه های علمیه خواهران استان یزد در اولین اجلاس سال تحصیلی جدید، فاجعه منا و جان باختن بیش از ۴هزارنفر از مسلمانان جهان بر اثر سوء مدیریت حاکمان سعودی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، در اولین اجلاسیه مدیران حوزه های علمیه خواهران استان یزد که با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی مدیر حوزه های علمیه همراه بود، 18 نفر از مدیران مدارسی که در مهرماه سال جاری پذیرش طلبه داشته اند، سخنانی را در خصوص اهمیت این نشست و برنامه های سال تحصیلی بیان کردند.

مدیران مدارس علمیه خواهران یزد همچنین در این نشست، فاجعه منا و سوء مدیریت حاکمان عربستان سعودی در مراسم حج امسال که منجر به جان باختن بیش از چهار هزار نفر از مسلمانان کشورهای جهان شده را محکوم کرده و این مصیبت را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج) و خانواده های بازماندگان  و ملت شریف ایران  تسلیت گفتند.

مدیران حاضر در این نشست، پیگیری هر چه سریعتر این موضوع از سوی مسئولان نظام اسلامی در احقاق حقوق جانباختگان و شناسایی مفقودین و اعلام اقتدار ایران اسلامی به سران سعودی نسبت به تأمین امنیت حجاج و تدابیر بازدارندگی در سالهای آتی را خواستار شدند.

از اهم مصوبات و مباحث مطرح شده در این اجلاس می توان به اعطای حکم مدیریت یک ساله به مدیران فاقد حکم، برنامه ریزی اردوی طلیعه حضور و برپایی غرفه های فرهنگی، معرفی خبرنگار از هر مدرسه برای اطلاع رسانی اخبار، تهیه تقویم جلسات استانی ماهیانه مدیران و اثربخشی اتاق های فکر اشاره کرد.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha