سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام حسین دهقان منشادی

حوزه/ سرپرست باشگاه خبرنگاران جوان مركز يزد گفت: رسانه ملی در برخی از برنامه های دینی با کمبود مجری متخصص روبه رو است و چون حوزویان به مباحث دینی احاطه دارند، باید در این زمینه ورود کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»» از یزد، حجت الاسلام حسین دهقان منشادی، امروز در بازدید مدیر حوزه علمیه یزد از باشگاه خبرنگاران استان، با ارائه گزارشی از فعالیت های باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به این که یکی از فعالیت های اصلی ما تولید خبر است، حوزه علمیه می تواند علاوه بر اخبار فعالیت های حوزوی، سوژه های خبری و دغدغه های اجتماعی طلاب و روحانیون را در اختیار ما قرار دهد.

سرپرست باشگاه خبرنگاران جوان مركز يزد با بیان این که صدا و سیما و از اخبار حوزوی و آموزش طلاب برای تولید محتوا، استقبال می کند، افزود: همان گونه که حوزه علمیه تمایل به برگزاری دوره آموزشی برای طلاب خود است، باشگاه خبرنگاران از برگزاری دوره های آموزشی ویژه طلاب استقبال می کند و به زودی یک دوره آموزشی برگزار خواهد شد.

وی به تأثیرگذاری صدا و سیما بر افکار عمومی و اعتقادات جامعه اشاره کرد و ابراز داشت: تحقق این امر مستلزم تزریق نیروهای ارزشی، عالم و نخبه به بدنه صدا و سیما است که حوزه این ظرفیت را داراست. به طور مثال در برخی از برنامه های دینی با کمبود مجری متخصص روبه رو هستیم و چون حوزویان به مباحث دینی احاطه دارند، باید در این زمینه ورود کنند.

حجت الاسلام دهقان منشادی با بیان این که برای تولید محتوای قوی، ماندگار، جریان ساز و تأثیرگذار نیازمند پیوند بخش تولید با پژوهش هستیم، تصریح کرد: باید طلاب با ورود به پژوهش ها و برنامه های هنری، یاری رسان رسانه ملی باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha