شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ اولین دبیرستان تمام هوشمند دخترانه قرآنی امام جواد(ع) پیش از ظهر امروز با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی در قم افتتاح شد.

به گزارش خبر گزاری«حوزه» این مرجع تقلید در این مراسم حفظ وحدت و یکپارچگی مسلمانان را عامل مهم پیروزی در برابر مستکبران دانستند و بر ضرورت استکبار ستیزی و آل سعود ستیزی تأکید کردند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه دشمن تمام همت خود را به کار بسته تا با از بین بردن  مسلمانان جهان و اسلام ناب به جهان حکومت کند، افزودند: هدف دشمن سلطه طلبی، جنایت و غارت و کشتن است و یقینا پشتیبانی و حمایت از  سخنان رهبر معظم انقلاب و حفظ وحدت می تواند سد محمکی در برابر دشمن و همپیمانان عربی سعودی آنها ایجاد کند.

 معظم له به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار های مختلف با نیروه های نظامی سپاه و ارتش هم اشاره کردند و گفتند: سخنان شجاعانه و قدرت مندانه رهبر فرزانه انقلاب موجب شد تا دشمن کاری از پیش نبرد و توطئه های آنها خنثی کردد، لذا و ما باید به خود ببالیم که خدا این چینن نعمت عظیمی به ما داده است.

معظم له در ادامه با تأکید بر اینکه جامعه قرآنی و اسلامی  لازم است در کنار قرائت و تفسیر، دستوارت دین را هم در زندگی خود به اجرا در بیاورند گفتند: اجراکردن دستورات دین موجب می شود، مسلمانان از هرگونه آسیبی در امان بمانند و به پیشرفت و رشد هم برسند.

در ادامه حضرت آیت الله نوری همدانی به حضور زنان در 8 سال دفاع مقدس اشاره کرده و افزودند: جامعه اسلامی برای پیشرفت خود نیازمند زنان موفق، مؤمن وبا ایمان در عرصه های مختلف علمی و قرآنی است.

 لازم به ذکر است اولین دبیرستان تمام هوشمند دخترانه قرآنی امام جواد(ع) در قم، انتهای بلوار جمهوری، بلوار شهید وطن دوست واقع شده و به وسیله خیریین مدرسه ساز بنا گردیده است.

انتهای پیام:40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha