دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سیفی مازندرانی

حوزه/ امروز رهبر معظم انقلاب با افقی بلند، مسائل بین المللی را رصد می کنند، لذا باید همه پیرو ایشان باشیم، تا کشور آسیب نبیند.

 به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ساری، حجت الاسلام والمسلمین سیفی مازندرانی از علمای مازندران و اساتید حوزه قم، عصر امروز در اختتامیه هفتمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین در ساری، با تسلیت فاجعه دردناک منا، اظهار داشت: این فاجعه به دلیل بی کفایتی، بی تدبیری و سوءنیت آل سعود رخ داد .

*آل سعود لیاقت خادمین الحرمینی را ندارد

وی با تاکید بر این که آل سعود لیاقت خادمین الحرمینی را ندارد، افزود: آل سعود از هر گونه ارزش های دینی تهی بوده و بدون ایمان، خادمین حرمین بودن ارزش ندارد

استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر این که آل سعود، آلت دست استکبار جهانی است، ابراز داشت: نباید مردم حاکمان خود را طاغوت قرار دهند، درصورتی که امروز آل سعود نوکر استکبار است.

*روحانیون بصیرت افزایی کنند

حجت الاسلام والمسلمین سیفی مازندرانی در ادامه با اشاره به جایگاه علما در هدایت جامعه، گفت: طبق آیات و روایات، ادامه دهندگان راه پیامبر(ع) مخصوصا علما و فضلاء باید خود بصیر بوده و مردم را به بصیرت دعوت کنند، چرا که اگر کسی اهل بصیرت نباشد، لیاقتی برای تبلیغ احکام الهی ندارد.

* هشدارهای رهبری را جدی بگیریم

وی همچنین به مسئله "برجام" نیز اشاره کرد و افزود: مسئولین باید هوشیار باشند، چون دشمن از طرق مذاکرات می خواهد به کشور نفوذ کند، لذا باید هشدارهای مقام معظم رهبری را جدی گرفت، طبق آیات الهی هر قانونی که موجب سلطه کفر گردد، مشروع نیست.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: امروز رهبر معظم انقلاب با افقی بلند، مسائل بین المللی را رصد می کنند، لذا باید همه پیرو ایشان باشیم، تا کشور آسیب نبیند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha