سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 360174
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
حجت الاسلام واعظ موسوی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: داشتن مطالعه، استفاده از منابع معتبر، استفاده از تجربیات مبلغان معتبر، داشتن اخلاص در انجام تکلیف، از رموز موفقیت مبلغان در این ایام است.

حجت الاسلام و المسلمین واعظ موسوی در گفتگو با خبرگزاری«حوزه» ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم با بیان اینکه از دیرباز فرهیختگان معنوی جامعه تحصیل کردگان در حوزه‌های علمیه بودند گفت: در دهه‌های اخیر شهر قم بزرگ‌ترین حوزه علمیه شیعه را در خود جای داده است و بیشترین فرهیختگان را به اقصی نقاط جهان گسیل داشته تا به تبلیغ دین بپردازند.

عضو خبرگان رهبری افزود: طلاب حوزه‌های علمیه باید آنچه را که در کلاس‌های درس و پای درس اساتید می‌آموزند در مناسبت‌های تبلیغی و در میدان عمل نشان دهند.

وی تصریح کرد: داشتن مطالعه، استفاده از منابع معتبر، استفاده از تجربیات مبلغان معتبر، داشتن اخلاص در انجام تکلیف، از رموز موفقیت مبلغان در این ایام است.

حجت الاسلام و المسلمین واعظ موسوی با اشاره به اینکه ما به لطف الهی در زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی و به رهبری ولی‌فقیه زندگی می‌کنیم گفت: تبلیغ از ولایت‌فقیه و مراجع عظام عنصری لازم برای یک مبلغ موفق به حساب می‌آید.

وی ابراز داشت: حماسه کربلا یک حماسه ماندگار است و در طول تاریخ نه تنها در ایران و در بین شیعیان بلکه در بین کسانی که در صدد مبارزه با ظلم برآمده‌اند به عنوان یک آرمان به حساب آمده و همه با الگو قرار دادن امام حسین(ع) راه مبارزه را در پیش گرفته‌اند.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha