سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
شبکه های اجتماعی

حوزه/ برخی افراد نادان در شبکه های اجتماعی بیان می کنند که برای چه به مکه برویم، این نگاه، نگاه غلطی است، چرا که حج از ارکان دین اسلام است و حجاجی که در منا جان باختند، در بهترین حالت یعنی احرام به دیدار حق رفتند و مهاجران الی الله می باشند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی واعظ موسوی، استاد حوزه علمیه مشهد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در مشهد، پیرامون حادثه منا و لزوم بصیرت مردم نسبت به واقعیت های این حادثه، گفت: حاکمان حجاز آن قدر سرگرم کشتار مردم مظلوم یمن هستند که از وظایف اصلی خود غافل شدند. شاهزادگان سعودی به تربیت داعش و پشتیبانی از آنها و بمباران یمن می پردازند و در گذشته هم به بحرین لشکرکشی کردند .

استاد حووه علمیه مشهد افزود: آل سعود خود را خادم الحرمین می نامند، اما به سرزمین های اسلامی تجاوز می کنند، برادران مسلمان را می کشند و هم سو با آمریکا و اسرائیل حرکت می کنند.

وی ادامه داد: سعودی ها دعوای قدرت دارند و در صددند که مناصب شان را حفظ کنند، به همین خاطر، هیچ وقت به حجاج فکر نمی کنند، لذا حاجیان را با سوء مدیریت این طور به خاک و خون می کشند.

*جهان اسلام سکوت نکند

حجت الاسلام و المسلمین واعظ موسوی بر ضرورت هماهنگی جهان اسلام برای اداره حرمین شریفین تاکید و تصریح کرد: جهان اسلام نباید ساکت بنشیند، بلکه باید یک صدا علیه عربستان فریاد بکشند و آل سعود را رسوا کنند.

وی با اشاره به شبهاتی که در شبکه های مجازی پس از حادثه تلخ منا مطرح شد، افزود: برخی افراد نادان در شبکه های اجتماعی بیان می کنند که برای چه به مکه برویم؟!، این نگاه، نگاه غلطی است، چرا که حج از ارکان دین اسلام است و حجاجی که در منا جان خود را از دست دادند، در بهترین حالت یعنی احرام و در کنار کعبه به دیدار حق رفتند و مهاجران الی الله می باشند.

استاد حوزه علمیه مشهد در پایان تصریح کرد: خون های پاکی که در منا ریخته شد، عاقبت، دامن آل سعود را می گیرد و آنها از بین خواهند رفت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha