جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام بنی احمدی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز گفت: کسانی که مدعی خادمی حرمین شریفین هستند، خیانت می کنند و حجاج را مظلومانه به کام مرگ فرستادند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، حجت الاسلام ابوالفضل بنی احمدی، در همایش "طلیعه حضور"، در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه خواهران استان البرز، با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع)، گفت:  قرآن کریم ،خانه کعبه و اهل بیت (ع) خطوط قرمز الهی هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز در ادامه با تاکید بر نور بودن قرآن، خطاب به طلاب خاطرنشان کرد : حکمت و نور خداوند در قرآن است و اگر طالب این نور هستید باید بر قرائت، درک مفاهیم و تقویت اندیشه خود بر مبنای آموزه های قرآنی اهتمام داشته باشید.

وی همچنین حرم و خانه خدا را دومین خط قرمز الهی خواند و افزود: کسانی که مدعی خادمی حرمین شریفین هستند، خیانت می کنند و حجاج را مظلومانه به کام مرگ فرستادند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان البرز با اشاره به آیه شریفه "إِنَّ اللَّهَ وَ مَلائِکَتَهُ یُصَلُّونَ عَلَى النَّبِیِّ یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَیْهِ وَ سَلِّمُوا تَسْلیما"، عترت پیامبر(ص) را به عنوان سومین خط قرمز الهی بیان کرد و اظهار داشت : در راستای رسیدن به توفیقات باید به این خطوط توجه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین بنی احمدی در پایان، قرآن و عترت را دوبال پرواز انسان به سوی سعادت و کمال دانست  و تصریح کرد: همان طور که علم به تنهائی تاثیر ندارد، طلبگی نیز بدون توسل به عترت معنا نداشته و موجبات کمال انسان را فراهم نمی کند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha