پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله مقتدایی

حوزه/ رئیس شورای عالی حوزه های علمیه گفت: دیدار رئیس جمهور با خانواده های شهدا و ایثارگران ارزشمند و مورد عنایات حضرت ولی عصر (عج) می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهید خبر، آیت الله مقتدایی  در دیدار اعضای دبیرخانه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت گفت: دیدارهای ریاست جمهور با خانواده های معزز شهدا و ایثارگران ، کار بسیار با ارزشی است که قطعا مورد عنایات حضرت ولی عصر (عج) می باشد.

وی ضمن تقدیر از دیدارهای ریاست جمهور با خانواده های معزز ایثارگران گفت: این کار که به همت حجت الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده محترم ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت می پذیرد ،کار بسیار با ارزشی است که قطعا مورد عنایات حضرت ولی عصر (عج) می باشد.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به برگزاری اولین جلسه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت با حضور رئیس جمهور گفت : اعضای موثری عضو این شورای عالی هستند که موظفیم ایثار و فداکاری که در دفاع مقدس ایجاد شد و تحقق پیدا کرد را به وسیله این شورا انسجام داده و حفظ نماییم.

آیت الله مقتدایی با اشاره به تجلی ایثار در عاشورای حسینی تصریح کرد : انقلاب شکوهمند امام خمینی (ره) و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی الگو گرفته از نهضت عاشورا می باشد و همه ما موظف به حفظ و ترویج این فرهنگ هستیم.

گفتنی است در ابتدای این دیدار آیت الله نمازی عضو خبرگان رهبری و عضو شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت و حجت الاسلام فقیهی معاون دبیر شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت گزارشی از برگزاری اولین جلسه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت بیان کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha