جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یادواره مدرسه رسالت قم

حوزه/ آیین گرامیداشت یاد و خاطره ۵۶ شهید روحانی مدرسه علمیه رسالت قم، با حضور مدیران ، معاونین، اساتید، مدیران مدارس، طلاب حوزه های علمیه به همراه جمعی از خانواده معظم شهدا و جانبازان و عموم شهروندان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، این مراسم معنوی که سه ساعت به طول انجامید با اقامه نماز جماعت و پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط استاد محمد جواد فروغی آغاز شد.

این گزارش می افزاید: حضور آیت الله حسینی بوشهری و معاونین همچنین مدیران مدارس علمیه و اساتید امروز و گذشته مدرسه علمیه رسالت از جمله ویژگی های مراسم امسال گرامیداشت یادواره شهدا بود که حجت الاسلام رحیمی، مدیر این مدرسه علمیه با قرار گرفتن در جایگاه ضمن خیرمقدم به میهمانان هدف از برپایی این مراسم را ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در بین طلاب جوان، عنوان کرد.

در ادامه این جلسه، فیلم های کوتاهی از دوران دفاع مقدس پخش شد و سپس آیت الله حسینی بوشهری به ایراد سخن پرداخت.

این گزارش حاکیست، رونمایی از کتاب «ردای سرخ» و تجلیل از خانواده معظم شهدای روحانی مدرسه علمیه رسالت از برنامه های دیگر این مراسم بود.

خاطرنشان می شود:حجت الاسلام و المسلمین عماد، معاون پژوهشی حوزه های علمیه به عنوان آخرین میهمان مراسم به بیان خاطراتی از سالهای آغازین این مدرسه تا به امروز پرداخت.

انتهای پیام  313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha