دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
غفاری پور اصفهان

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان اصفهان با تاکید بر این که دشمنان کینه عمیقی از اسلام و مسلمین در دل دارند، داشتن بصیرت و اطاعت از ولایت فقیه را از شاخصه های بسیجیان خواند .

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت‌الاسلام رضا غفاری پور در جمع طلاب و روحانیون بسیجی و دیگر بسیجیان استان اصفهان با اشاره به این که حضرت امام (ره) فرمودند "بسیج از الطاف جلیله الهی به این انقلاب است"، بسیج را منشأ خیرات و برکات برای جامعه عنوان کرد و افزود: امروز شاهد تشکیل هسته‌های مقاومت در جهان، با الگوپذیری از تفکر و فرهنگ بسیجی هستیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان اصفهان با تاکید بر این که دشمنان کینه عمیقی از اسلام و مسلمین در دل دارند، داشتن بصیرت و اطاعت از ولایت فقیه را از شاخصه های بسیجیان خواند .

وی با بیان این که بسیجیان در هر رده و قشر و جایگاهی  باید درصدد پیاده‌سازی منویات مقام معظم رهبری باشند، ابراز داشت: از بسیجیان انتظار می‌رود که با بصیرت، آسیب‌ها و چالش‌های موجود و پیش رو را بشناسند تا دشمن نتواند از روزنه ها نفوذ کند.

حجت الاسلام غفاری با تاکید بر این که بسیجیان باید نشر دهنده فرهنگ و مکتب ارزشی ائمه معصومین (ع) باشند، تصریح کرد: اگرهوشیار نباشیم، شیعه سکولار در جامعه فراگیر و دامن جوانان را می‌گیرد و آن‌ها را از رسیدن به کمال دورنگه می‌دارد.

313/38

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha