جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی

حوزه/ امام جمعه موقت تهران با تاکید بر این که اگر سکولارها قدرت بگیرند، اسلام را تکه پاره می کنند، تصریح کرد: تحجر آمریکایی و سکولار دنیاپرستی است که در قدرت ها هضم شده و ترس، بی قیدی، بی غیرتی و سازش از خصوصیت های آنان می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، عصر امروز در مراسم رونمایی از پوستر سومین همایش تحجر و اسلام آمریکایی، در فرهنگسرای انتظار مشهد، با اشاره به آیات "اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ"، گفت: امروزه صراط مستقیم، روحانیت تربیت شده مکتب اسلام ناب، دردمند، خدمتگزار، شجاع، مبارز، به پا خاسته در بربر ظلم، مدافع ولایت و وارسته است.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه نمونه های والای این صراط مستقیم در دوران ما امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده و هستند، اظهار داشت: این دو الگوی زمان معاصر در بر ابر توطئه ها و قدرت های استکباری به صورتی تمام قد ایستادند.

وی با اشاره به توطئه های سکولارها و متحجرین و روشنفکر مئابان، یادآور شد: قرآن کریم علاوه بر تعبیر «صراط مستقیم»، دو تعبیر «مغضوب» و «ضالین» را بیان می کند که در این دوران شامل تحجر آمریکایی و سکولار دنیاپرستی است که در قدرت ها هضم شده و ترس، بی قیدی، بی غیرتی و سازش از خصوصیت های آنان می باشد.

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر با اشاره به برخی از افرادی که در دوران امام راحل به گونه ای بوده و امروزه اهل مسامحه و سازش شده و تعدادی نیز متحجرانه عمل می کنند، گفت: اگر اسلام آمریکایی و تحجر قدرت داشته باشند، اسلام را تکه پاره می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به همایش تحجر و اسلام آمریکایی، ابراز داشت: زحمت هایی که در این زمینه انجام می شود، نشان دهنده غیرت، شور و شعور دست اندرکاران است.

امام جمعه موقت تهران همچنین در این مراسم از پوستر سومین همایش بین المللی "تحجر و  اسلام آمریکایی" که روزهای 12 و 13 اسفند 94 در تالار شهر مشهد برگزار خواهد شد، رونمایی کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha