دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بازدید علیرضا جدایی مشاور وزیر آموزش و پرورش از خبرگزاری حوزه

حوزه/ مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با حضور درساختمان مرکز خبر و اطلاع رسانی حوزه های علمیه از مجموعه های این مرکز بازید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» علیرضا جدایی از بخش های مختلف مرکز خبر و اطلاع رسانی حوزه های علمیه از جمله خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه بازدید کرد.

در ابتدای این بازدید، کریم دلفانی سردبیر خبرگزاری حوزه و یوسف ساعدی سردبیر هفته نامه افق حوزه، ضمن خیرمقدم، گزارشی از فعالیت های این مرکز را  ارائه کردند و در ادامه دبیران خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش را  در جریان بیشتر  فعالیت های سامانه های خبری حوزه و نحوه تعامل و همکاری با دفاتر مراجع معظم تقلید، مراکز و بخش های مختلف حوزه قرار دادند.

در ادامه،علیرضا جدایی نیز با تقدیر از فعالیت های خبری و اطلاع رسانی سامانه خبری حوزه، بر لزوم تقویت خبرگزاری حوزه و اطلاع رسانی از فعالیت ها و دستاوردهای حوزه های علمیه  به خصوص در عرصه فعالیت روحانیون و مبلغان در نهاد آموزش و پرورش تاکید کرد.

وی ابراز امیدواری کرد، تعامل رسانه حوزه و  وزارت آموزش و پرورش، منجر به ترویج اهداف بلند تعلیم و تربیت  نسل آینده کشور در راه پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی و راه روشن امام خمینی(ره) می شود.

خاطرنشان می شود: مشاور وزیرآموزش و پرورش، سپس در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین حسن مولایی مدیر مسئول خبرگزاری حوزه و مدیر مرکز خبر و اطلاع رسانی حوزه های علمیه راه های تعامل و همکاری در خصوص اطلاع رسانی  از فعالیت های این دو نهاد مقدس را بررسی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha