پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مرویان حسینی تبلیغات خراسان رضوی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ۳۸۰ مبلّغ همراه با کاروان ها، زائرین پیاده حرم رضوی را همراهی می کنند و ۳۰۰ مبلّغ در ایستگاه های بین راهی منتهی به مشهد مشغول فعالیت های تبلیغی هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام سید محمود مرویان حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در بازدید از ایستگاه های خدمت رسانی به زائرین پیاده امام رضا علیه السلام در مسیر مشهد – چناران، گفت: اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام ظرفیت های بزرگی برای ایجاد حرکت های اجتماعی اثرگذار با ادبیات دینی دارد.

وی افزود: حرکت مردان و زنان و نوجوانان در هوای سرد زیر برف سنگین با پای پیاده نشان از عمق ایمان و ابراز عشق و دلدادگی به امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضاست.

حجت الاسلام مرویان حسینی اظهار کرد: زیارت جلوه کاملی از درآمیختگی عشق و ایمان است که جمعیت های انسانی فراوانی را براه انداخته، برخی را با عنوان زائر شیفته کرده که در سرما و برف دهها و صدها کیلومتر با پای پیاده به سوی مشهد الرضا(ع) روانه کرده و برخی را با عنوان خادم به انفاق و خدمت و فداکاری برای زائران در موکبها و ایستگاه ها کشانده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: اینها قدرت نرم ملت، معطوف به فرهنگ ولایت است که اگر به درستی قدرشناسی و ساماندهی شود، می تواند قله های جهان معاصر را فتح کند.

وی با اشاره به فعالیت تبلیغی گسترده مبلغان در دهه پایانی صفر، افزود: 380 مبلّغ همراه با کاروان ها، زائرین پیاده حرم رضوی را همراهی می کنند و 300 مبلّغ در ایستگاه های بین راهی منتهی به مشهد مشغول فعالیت های تبلیغی هستند.

حجت الاسلام مرویان حسینی افزود: هماهنگی های لازم جهت فعالیت 200 مبلّغ و 300مبلغه در سکونت گاه های مشهد نیز صورت گرفته است.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha