جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آل سعود

حوزه / بی تردید اعدام شیخ نمر برای عربستان پیامدهای بدی خواهد داشت و این توطئه مشترک آمریکایی-صهوینستی و وهابی آل سعود یقینا از طرف مسلمانان و آزادی خواهان بی پاسخ نخواهد ماند.

حجت الاسلام غلامرضا معصومی نیا درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری ««حوزه» در ارومیه، با محکوم نمودن اقدام آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر، اظهار داشت: امروز همه آزادیخواهان جهان می دانند که حکم ظالمانه رژیم آل سعود علیه این عالم مجاهد حکمی علیه آزادی، مکتب تشیع و عدالت خواهی است و ما این اقدام خصمانه و ضد انسانی را محکوم می کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، عنوان داشت: همان طور که مقام معظم رهبری فرموند این جنایت گریبان گیر حکومت وهابیت آل سعود خواهد شد .

وی با بیان اینکه اعدام این عالم ربانی،  چهره خبیثانه آل سعود  را نمایان تر ساخت، افزود: یقینا این اقدام، آل سعود را به چالشی عمیق خواهد کشید و پایان دیکتاتوری حاکمان وهابی را به مسلمانان جهان نوید خواهد داد.

رئیس تبلیغات اسلامی خوی با اشاره به اینکه بی تردید اعدام شیخ نمر برای عربستان پیامدهای بدی خواهد داشت، ابراز داشت: این توطئه مشترک آمریکایی-صهوینستی و وهابی آل سعود یقینا از طرف مسلمانان و آزادی خواهان بی پاسخ نخواهد ماند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha