شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سایت انگلیسی

حوزه / با مسدود شدن حساب بانکی یکی دیگر از سازمان های حامی فلسطین در انگلستان روشن شد که این کشور، برنامه طراحی شده ای برای خدمت جدید به رژیم صهیونیستی از این طریق دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» به نقل از middleeastmonitor.com، بانک تعاونی انگلستان، حساب یکی دیگر از سازمان‌های حامی فلسطین را بدون هیچ هشدار یا اطلاع قبلی بست.

موسسه «دوستداران الاقصی» مطلع شدند که مسئولین بانک در تصمیمی یک جانبه، اقدام به بستن حساب‌های بانکی آن‌ها کرده است. مسئولین بانک پیش از این  اقدام هیچ گونه مشورت و یا تعاملی با موسسه فلسطینی انجام نداده و از هر گونه توضیحی در این رابطه خودداری می‌کنند.

پیش از این بانک تعاونی انگلستان اقدامی مشابه در رابطه با کمپین همبستگی فلسطین و شعبه‌های آن انجام داده بود. به علاوه به نظر می‌رسد بانک‌های دیگر نیز در انگلستان، به دلایل سیاسی گروه‌های فلسطینی را هدف قرار داده‌اند و تنها بهانه‌ آن‌ها برای چنین اقداماتی بالا رفتن ریسک پذیری حساب‌های مربوطه می‌باشد.

این حرکت عمیقا نگران کننده،  انعکاسی از  آسیب پذیری تمامی سازمان‌های سیاسی فعال در انگلستان بوده و نشان دهنده یک حمله مستقیم به مبارزات سیاسی و اجتماعی کاملا قانونی می‌باشد.

اسماعیل پاتل، مدیر موسسه دوستاران فلسطین می‌گوید: این اقدام بانک تعاونی انگلستان به هیچ عنوان توجیه‌پذیر نیست. ما به مدت 10 سال رابطه خوبی با بانک داشته‌ایم. مسئولین بانک نیز هرگز نگرانی درباره کار ما عنوان نکرده و هدف ما تنها بدست آوردن صلح و عدالت برای فلسطینیان است. به این ترتیب نتیجه می‌گیریم که این حرکت حمله‌ای با انگیزه سیاسی علیه ما بود که اساس نژادپرستانه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha