یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قدس

حوزه/ خانواده فلسطینی صب لبن، از سال ۱۹۷۸ تا کنون زیرفشار دائمی از سوی صهیونیست‌ها برای تخلیه خانه‌یشان قرار داشته، با این حال حاضر به ترک خانه‌ خود نیستند و در برابر سیستم قضایی نابرابر و ناعادلانه اسرائیل ایستادگی کرده‌اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از electronicintifada.net، شهرک‌نشینان اسرائیلی برای بیرون راندن خانواده‌های فلسطینی از خانه‌هایشان در بخش قدیمی فلسطین اشغالی، از هیچ اقدامی فروگذار نیستند. روز سوم ژانویه، زمانی که خانواده فلسطینی صب لبن، به خانه‌ برگشتند متوجه شدند که شهرک‌نشینان یهودی که خانه مجاور را ماه گذشته اشغال کرده‌ بودند، با استفاده از مته،6 سوراخ بزرگ در اتاق خواب کودکان آنها حفر کرده‌اند.

به گفته مرکز حقوق بشر در فلسطین، این خانواده از پلیس درخواست کمک کرد، اما آن‌ها زمانی که به محل جرم آمدند تنها به شهرک نشینان در مورد تعمیر آسیب وارده گوشزد کرده و هیچ اقدام دیگری علیه آن‌ها انجام ندادند.

خانواده فلسطینی صب لبن، از سال 1978 تا کنون زیرفشار دائمی از سوی صهیونیست‌ها برای تخلیه خانه‌هایشان قرار داشته، با این حال حاضر به ترک خانه‌ خود نیستند و در برابر سیستم قضایی نابرابر و ناعادلانه اسرائیل که به نفع خواسته‌های شهرک‌نشینان عمل می‌کنند ایستادگی کرده‌اند. این تلاش آن‌ها جامعه بین‌المللی را متحیر کرده و اخبار مربوط به مقاومت آن‌ها پیش از این نیز منتشر شده بود. به علاوه چندین خانواده دیگر نیز در سرزمین‌های اشغالی در برابر اقدامات نامشروع و غیرقانونی صهیونیست‌ها ایستادگی می‌کنند.

در طول سال گذشته، شهرک‌نشینان صهیونیست با کمک پلیس اسرائیل، تلاش‌های متعددی برای زیرفشار گذاشتن و آزار و اذیت این خانواده‌های فلسطینی از بیت المقدس نموده‌اند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha