دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
شهادت ۲ جوان در فلسطین

حوزه / نظامیان صهیونیست در جدیدترین جنایات خود بر ضد مردم فلسطین، دو جوان فلسطینی را شهید، تعدادی را مجروح و حداقل یک زن را بودند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» نظامیان اسرائیلی دو جوان فلسطینی را در نزدیکی بیت حانون، محل اتصال روستا با شرق وست بانک جنوبی هبرون، به ضرب گلوله به شهادت رسانده و یک فلسطینی را نیز مجروح کردند. به علاوه چند تن دیگر در اثر استنشاق گاز اشک آور مصدوم شدند.

دکتر شریف، رئیس بخش اورژانس در بیمارستان المیزان در هبرون به خبرنگاران گفت: سربازان اسرائیلی عدنان حمد عاید حلایق جوان 17 ساله فلسطینی را با شلیک گلوله در سمت راست قفسه سینه به مجروح کردند که او در اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

محمد احمد کاوازبا، 23 ساله، دیگر جوان فلسطینی بود که در این حمله، به دست صهیونیست‌ها به شهادت رسید. اما سربازان جنازه او را تحویل نداده و حتی در صحنه جنایت از نزدیک شدن مردم و رساندن کمک‌های امدادی به این جوان جلوگیری کرده و او در اثر خونریزی شدید جان خود را از دست داد.

ارتش اسرایئل مدعی ست که فلسطینیان قصد چاقو زدن به نظامیان را داشته‌اند، این درحالی ست که هیچ یک از صهیونیست‌ها آسیب ندیده‌اند.

نظامیان صهیونیست همچنین یک زن جوان فلسطینی را در نزدیکی مسجد ابراهیمی ربودند و به گفته جامعه زندانیان فلسطین آن‌ها تعداد دیگری از جوانان فلسطینی را در نقاط دیگر سرزمین‌های اشغالی ربودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha