یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام قاسم جوادی بسیج طلاب کرمانشاه

حوزه /شهدای روحانی با جهاد علمی و عملی، علاوه بر نقش رزمندگی، نقش هدایتگری و روحیه بخشی به دیگر رزمندگان را نیز بر عهده داشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام قاسم جوادی، در دیدار آیت الله علما، نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با خانواده شهید روحانی جواد تیرانداز، شهدا را مظهر قدرت و اعتبار انقلاب اسلامی دانست و گفت: شهدا همواره عزت انقلاب و اسلام را تضمین می کنند، لذا باید یاد و خاطره شهدا در جامعه نهادینه گردد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کرمانشاه یادآور شد: شهدای روحانی با جهاد علمی و عملی علاوه بر نقش رزمندگی، نقش هدایتگری و روحیه بخشی به دیگر رزمندگان را نیز به عهده داشته اند.

وی با بیان این که روحانیان در هر جایگاهی، پاسدار ارزش های اسلامی و انقلابی بوده و پیشبرد اهداف متعالی دین را دنبال می کنند، افزود: تاسی به سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) رمز موفقیت و بقا انقلاب و اسلام است، لذا طلاب و روحانیون با حضور در جبهه های حق علیه باطل به خوبی رسالت خود را به سرانجام رساندند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کرمانشاه در ادامه افزود: پیروی از آرمان های امام (ره)و شهدا  عامل ایستادگی در برابر دشمنان پرورش روحیه شهادت طلبی و ایثار می باشد.

حجت الاسلام جوادی در پایان، امنیت و آرامش ایران را مرهون رشادت و فداکاری رهبر معظم انقلاب دانست و بیان داشت: خوشبختانه مردم ولایت مدار با پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب اقتدار و عزت ایران اسلامی را در جهان حفظ کرده اند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha