پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام خمینی

حوزه/ برای انتقال ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل نوجوان و جوان جامعه نیازمند همت همه جانبه علما، روحانیون و مسئولان و متولیان دینی، فرهنگی و اجتماعی هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام شاهچراغی در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان ازنا، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با رهبری امام(ره) و اتحاد مردم به پیروزی رسید، گفت: باید به خوبی از این سرمایه الهی و گرانقدر حکومت اسلامی صیانت کرده و با حضور پرشور و گسترده خود در عرصه‌های مختلف تمامی نقشه‌های دشمنان انقلاب را نقش بر آب نماییم.

وی با بیان اینکه امروز باید با تبعیت از ولی فقیه و اتحاد و همدلی، زمینه های رشد و توسعه روز افزون ایران اسلامی را در تمامی عرصه ها فراهم کنیم، تصریح کرد: پیشرفت های چشمگیر ایران اسلامی در حوزه های مختلف مرهون خون شهدا و تلاش جوانان غیور این مرزو بوم است.

امام جمعه ازنا با اشاره به اینکه امروز باید برای پاسداشت خدمات انقلاب، راه امام(ره) و شهدا را ادامه دهیم، خاطر نشان کرد: برای انتقال ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل نوجوان و جوان جامعه نیازمند همت همه جانبه علما، روحانیون و مسئولان و متولیان دینی، فرهنگی و اجتماعی هستیم.

حجت الاسلام شاهچراغی در پایان بر برگزاری پر شور جشن های دهه فجر تاکید کرد و گفت: برگزاری پرشور این برنامه ها می تواند خاطرات ماندگار و مقاومتها و شجاعت فرزندان این مرزوبوم را برای نسل جوان تداعی نماید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha