دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
انتخابات - رای ملت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد گفت: حضور حداکثری و انتخاب اصلح مردم در انتخابات علاوه بر خنثی کردن توطئه‌های دشمنان موجب اقتدار دولت در عرصه بین الملل و پشتوانه مردمی روز افزون نظام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛حجت الاسلام شمسی فر مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد عصر امروز در محفل انس با قرآن که با حضور اساتید ،طلاب و قاریان در این مدرسه برگزار شد با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی افزود:آنچه موجب دشمنی استکبار و سران سلطه با انقلاب اسلامی ایران شده است مبنای حکومتی این انقلاب است چرا که این انقلاب  بر پایه اصول دینی بنا نهاده شده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با توکل به خدا،شجاعت و وحدت مردم توانست پایه های حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را براندازد تصریح کرد:امام خمینی(ره) توانست اسلام ناب محمدی( ص) را احیا نماید و بار دیگر اصول و ارزش های انقلاب اسلامی را در جامعه جاری و ساری نماید.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران توانسته است نیازهای مادی و معنوی انسانها را برآورده نماید خاطر نشان کرد:اقتدار ،امنیت،برخورداری از امکانات و پیشرفت های مادی و معنوی در عرصه های گوناگون و همچنین دستیابی به انرژی صلح امیز هسته ای پس از انقلاب، گواه این مدعاست.

حجت الاسلام شمسی فر استقلال،خودباوری و اعتماد به نفس را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت:مردم سربلند و بابصیرت ایران اسلامی با سر لوحه قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب نقشه های شوم دشمنان را خنثی خواهند کرد.

وی در پایان با اشاره به زمان برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در ۷ اسفند ماه سال جاری افزود:حضور حداکثری و انتخاب اصلح مردم در انتخابات علاوه بر خنثی کردن توطئه‌های دشمنان موجب اقتدار دولت در عرصه بین الملل و پشتوانه مردمی روز افزون نظام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha