یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دوره تثبیت و اختبار

حوزه/مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد از برگزاری دوره اختبار و تثبیت برای داوطلبان ورود به مدارس علمیه خرم آباد در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام بهروز شمسی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان اینکه پس از ماه مبارک رمضان این دوره برای ورود به مدارس علمیه خرم آباد با شرکت بیش از ۸۰ نفر در مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد برگزار می شود، افزود:در دوره اختبار و تثبیت داوطلبان طبق برنامه درسی حوزه، برای سال های اول با فراگیری برخی دروس ،از لحاظ علمی،استعدادی و اخلاقی مورد سنجش قرار می گیرند و در صورت موفقیت در این سنجش، اول مهر ماه تحصیل حوزوی خود را در مدارس علمیه آغاز می کنند.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۱۴۰ طلبه در مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد از پایه های ۱ تا ۶ در سطح ۱به فراگیری علوم حوزه مشغول هستند.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد همچنین از فعالیت بیش از ۱۰ استاد تمام وقت و پاره وقت جهت تدریس علوم حوزه به طلاب در این مدرسه خبر داد و افزود: مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد از نظر تامین فضای مناسب برای تحصیل طلاب مشکلی ندارد و در سال تحصیل ۹۶_۹۵ نیز با پذیرش جدید ،شمار طلاب این مدرسه به بیش از ۱۶۵ طلبه خواهد رسید.

حجت الاسلام شمسی فر تصریح کرد: پذیرش داوطلبان ورود به حوزه در این مدرسه از بین دارندگان مقطع سیکل و دیپلم صورت می گیرد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha