یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پیروزی انقلاب اسلامی

این استاد جامعه المصطفی گفت: یکی از عواملی که باعث سرعت گرفتن روند پیروزی انقلاب اسلامی شد، روشنگری روحانیون منبری بود که با الهام از فرمایشات حضرت امام(ره) صورت می گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین رسول فلاحتی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» با اشاره به روشنگری خطبا در ایام انقلاب، ابراز داشت: منبر رسانه سنتی حوزویان در راستای بیدار کردن ملت مسلمان ایران بود که به خوبی در جریان نهضت حضرت امام(ره) از این ظرفیت عظیم استفاده شد.

وی با اشاره به این که در اوایل انقلاب جوانی 17 ساله و در شرف ورود به حوزه علمیه قم بوده است، گفت: خطبا و سخنرانان متعهد و انقلابی با سخنان کوبنده و افشاگرانه خود به مردم آگاهی داده و پیام امام راحل و رهبران نهضت را به مردم می رساندند.

این استاد المصطفی همچنین با بیان این که در طول سال های پس از انقلاب نیز روحانیون منبری و وعاظ در خدمت اهداف مقدس انقلاب اسلامی بوده اند، اظهار داشت: روحانیت در طول قرون متمادی به ویژه دوره معاصر نقش هدایتگرانه مردم را در مقابله با جریان ظلم و ستم برعهده داشته و به خصوص امروز در خط مقدم جبهه استکبارستیزی ایستاده است.

وی اضافه کرد: همان طور که امام راحل نیز فرمودند و امروز مقام معظم رهبری به درستی بر آن رویه صحه می گذارند، تا زمانی که ظلم و ستم و حق و باطل وجود دارد ما به مبارزه خود علیه نظام سلطه به ویژه آمریکای جنایتکار ادامه داده و دست از روحیه انقلابی خود برنخواهیم داشت.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha