شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام ولی نژاد در همایش نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی

حوزه/ با برگزاری همایشی در استان گلستان نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی و فرهنگ سازی جامعه بررسی شد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه»از گلستان، حجت الاسلام ولی نژاد در همایش" نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی" با گرامیداشت ایام ا... دهه فجر گفت: این نقش تعیین کننده همیشه در معرض تهدیدات دشمنان داخلی و خارجی است و باید بسیار مراقب بود.

وی افزود: دشمن، کمرنگ کردن حضور مردم در عرصه های مختلف از جمله راهپیمایی های ملی و مذهبی، انتخابات و... را هدف گرفته است تا از این طریق جمهوری اسلامی را تضعیف کند.

رئیس سازمان تبلیغات استان گلستان با اشاره به عوامل مختلف در شکل گیری انقلاب خاطر نشان کرد: سه عامل وحدت، دین و رهبری سبب پیروزی این حرکت بزرگ شد.

وی در ادامه تصریح کرد: امام خمینی (ره) با مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و استکبار حکومت پهلوی، موفق به رهبری این جریان بزرگ شد. ما نیز سرباز همان جبهه و همان فرمانده ایم  و باید در همان مسیر حرکت کنیم.

حجت الاسلام ولی نژاد افزود: در این مسیر سختی های بسیاری وجود دارد اما می توان جنگید و نتیجه گرفت.

وی در پایان با تاکید بر حضور روحانیت در صفوف به هم پیوسته مردم در روز 22 بهمن تصریح کرد: ما به مردم نمی گوییم بیایید ما به مردم می گوییم ماهم خواهیم آمد. چرا که مردم به این باوررسیده اند که 22بهمن مربوط به اصل نظام است و ارتباطی به گروه یا جناح خاصی ندارد و با شکوه بسیار در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha