سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله یزدی رئیس جامعه مدرسین

حوزه/ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه ای ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از عموم ملت شریف ایران به حماسه آفرینی وحضور در راهپیمایی میلیونی ۲۲بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» متن این پیام که به امضای آیت الله محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین رسیده بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ الْفَجْرِ وَ لَيالٍ عَشْرٍ...»

ایام الله دهه فجر یاد‌آور رشاد‌ت‌های ملت شریف ایران و روزهای به خاطر ماندنی مبارزه فراگیر مردم با ظلم و ستم و سرنگونی طاغوت است. انقلاب اسلامی ایران ثمره حرکت حق طلبانه وعدالتخواهانه مردمی است که اسلام را تنها راه نجات خود دانستند، راه امام حسین(علیه‌السلام) را برگزیدند تا دین حضرت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) را یاری کنند. بی‌شک انقلابی که با ایمان، تقوا و معنویت شکل بگیرد نورش جهانی خواهد شد و ظلم و تاریکی در مواجهه با نور حق و قدرت ایمان، شکست خورده است.

در پیروزی ملت ایران به رهبری خمینی کبیر(رحمة الله علیه) آنچه بیش از پیش شکرانه عزت وعظمت این انقلاب است، پاسداری از ارزشها وادامه خط سرخ شهادت است. ایران، امروز استقلال و آزادی خود را در استقرار جمهوری اسلامی یافته است و اسلام سیاسی ، اسلام خصم ظالم وعون مظلوم ودر یک کلمه اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله و سلم)، مردمی عزیز و بزرگ وخار چشم استکبار آفریده است . مردمی که به اسلام تحجر، اسلام منهای روحانیت و اسلام منهای سیاست نه گفتند و با بیداری خود جهان را به لرزه در آوردند و بیداری ملت‌های اسلامی را نوید دادند.

بی‌شک قدرت امروز ایران اسلامی ثمره وعده راستین الهی است که «إِنْ تَنْصُرُوا اللّهَ يَنْصُرْكُمْ». دست یاری خدا پشتوانه این عزت واقتدار ماست. اکنون آنچه این عظمت وبزرگی را پایدار وستون‌های این انقلاب را استوار نگاه خواهد داشت تلاش وعزمی بیشتر از خود انقلاب می‌خواهد و پاسداری وحفظ آن تکلیفی است بر دوش یکایک مردم مسلمان ایران. ساخت استحکام درونی نظام، حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی، جهاد علمی و فرهنگی در کنار حفظ ارزشها، همراه با تفکر انقلابی و ولایتمداری می‌تواند ما را از گردنه مشکلات پیش‌رو عبور دهد. حفظ تقوای جمعی، تلاش برای تحقق سبک زندگی اسلامی، حضور در انتخابات‌ها و راهپیمایی‌ها تکلیفی است بر دوش ما، و مردم به عنوان پشتیبانان اصلی نظام، همیشه این صحنه‌ها را پر کرده‌اند.

دشمن در تلاش است با مثلث نفوذ، تحریف و فتنه، مسیر انقلاب را عوض کند و این وظیفه اصلی نخبگان، حوزویان و مردم فهیم ماست که با پافشاری بر ارزشهای انقلابی این مثلث شوم را نابود وخواب دشمنان را آشفته کنند. شکست دشمن در جبهه‌های یمن، سوریه، عراق، فلسطین و نیجریه چنان سنگین وخوار کننده بوده است که ناکام و زخم خورده، معترف به ضعف وزبونی شده‌اند.

 جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از عموم ملت شریف ایران به حماسه آفرینی وحضور در راهپیمایی میلیونی 22بهمن دعوت می‌نماید.

امید است حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تحقق وعده‌های صادق الهی را نزدیک گرداند واین انقلاب به دست حضرت ولی الله اعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برسد. ان شاء الله

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha