جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام سجاد کریمان مجد منتقد حوزوی

دبیر اجرایی جشنواره سینما و روحانیت از برگزاری این جشنواره در اواخر فروردین ماه سال آینده خبر داد.

حجت الاسلام سجاد کریمان مجد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: از آن جا که نحوه و مدل برگزاری این جشنواره از نمایش آثار به محلی برای تحلیل و تفسیر آن ها تبدیل شده است، لذا اختتامیه این جشنواره با چند ماه تاخیر و جابجایی زمانی اواخر فروردین ماه سال 95 در تهران برگزار می شود.

وی افزود: آثار متعددی در زمینه های اعلام شده به دبیرخانه ارسال شده ولی با این حال ما به جمع آوری آثار کار شده در حوزه سینما و روحانیت از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون پرداخته ایم تا انشاالله بتوانیم به جمع بندی خوب و کاملی در این باره برسیم.

این کارشناس و منتقد سینما با تاکید بر لزوم نگاه واقع بینانه و توام با شناخت کافی به حضور و فعالیت روحانیت در عرصه جامعه گفت: فیلمسازان و نویسندگان سینمایی ما وقتی می توانند اثری درخور و واقع بینانه درباره سبک زندگی و فعالیت های اجتماعی و فرهنگی روحانیون بسازند که قبل از هر چیز به شناخت خوبی در این باره دست یابند و یکی از اهداف برگزاری این جشنواره نیز تقویت همین مساله است.

وی در خاتمه گفت: انشاالله در آینده نزدیک در خصوص جزییات برگزاری اختتامیه جشنواره ، همچنین سخنرانان و زمان و مکان قطعی جشنواره، اطلاع رسانی لازم از طریق رسانه های جمعی و نیز سایت جشنواره صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha