جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
قرآن

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) تنکابن از افتتاح مؤسسه قرآنی حضرت نرجس(س) در شهر شیرود تنکابن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، خانم زهرا هدایتی همت مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) تنکابن گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، موسسه قرآنی حضرت نرجس (س) با اخذ مجوز رسمی از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تنکابن با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ ناب  و انسان ساز قرآنی ، با حضور مسئولین این شهرستان ، کادر ، اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س)، در شهر شیرود افتتاح شد.

 خانم امینی استاد حوزه در این مراسم بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اولین خانه قرآن شهری در غرب استان مازندران توسط پیروان خط حضرت امام (ره)، در شهر شیرود به صورت غیر رسمی شروع به کارکرد؛ و امروز نیز با همت و تلاش مدیریت مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س)، موسسه قرآنی حضرت نرجس(س)مو فق به اخذ مجوز از سازمان تبلیغات گردید. امیدواریم طلاب توانمند این مدرسه که خود شاگردان مکتب قرآن می باشند، با تلاش روز افزون این سنگر قرآنی  را حفظ نمایند .

حجت الاسلام صادقی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان تنکابن نیز در افتتاحیه موسسه قرآنی حضرت نرجس (س) تنکابن اظهار  داشت: یکی از ویژگی های بارز کلام وحی، نورانیت دل، نورانیت وجه و بصیرت است که عمل به آن عزت و بزرگی به همراه دارد .

وی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر بیان کرد: یکی از از اسباب پیروزی نهضت تاریخی و اسلامی در ایران، علاوه بر پیروی از ولایت، اجرای دستورات و فرامین قرآن کریم در کشور توسط ملت بود و قطعاً دو امر  ولایت و قرآن مکمل یکدیگر بوده و اطاعت از آنها، انسان را به کمال و سعادت حقیقی سوق می دهند

وی افزود: در حال حاضر مشکل جامعه ما آموختن اعراب فتحه و کسره و ضمه نیست،زیرا  این قواعد را می توانند با بهترین نرم افزار ها بیاموزند؛ بلکه مشکل اصلی، عدم ارتباط مستحکم و تدبر مردم با کلام وحی است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha