جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تقدیر طلاب خواهرتنکابنی

حوزه/جمعی از اساتید ، طلاب ومسئولین حوزوی مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) تنکابن از استاد پیشکسوت این مدرسه تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران،  به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از مقام شامخ اساتید پیشکسوت، طلاب و کادر مدرسه علمیه خواهران  فاطمه الزهرا(س) تنکابن با خانم رشادت همسر شهید مهندس علی اکرم عزیزپور و استاد فرزانه و پیشکسوت این مدرسه که سالیان سال عمر بابرکتشان را صرف تربیت طلاب و فرزندان این مرز و بوم نموده؛ دیدار و از زحمات وی تقدیر و تشکر کردند.

 خانم زهرا هدایتی همت، مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) تنکابن در این دیدار طی سخنانی اظهار داشت: تاریخ ، سیمای در خشان مربیان نام آوری چون ائمه اطهار (ع) را به عنوان انسان سازان متعهد که با تزکیه و تعلم کاخهای بلند پایه علم و فضیلت را بنا نهاده و پرچم توحید را بر افراشته اند را به یادگار دارد؛ معلمانی که با ایثار و استقامت، فرزندانمان را از تاریکی و جهل به سوی روشنایی  علم و معرفت  کشاندند.

وی افزود: در مقام معلمان همین بس که بزرگترین پیامبر و معلم فرزانه جهان اسلام فرمودند : برای معلم و عالم تمامی آنچه در آسمان و زمین است؛ حتی ماهیان در آب، استغفار می کنند و همچنین فضیلت و برتری معلم و عالم نسبت به عابد به برتری ماه نسبت به ستارگان می باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha