پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 378991
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
برجام

حوزه/ نشست هم اندیشی تحلیل بر جام از منظر رهبری در مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا (س) تنکابن برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آقای حسین سلمی از اساتید حوزه مازندران در این نشست اظهار کرد: آمریکا هزینه های سنگین و همه جانبه برای ایجاد باورهای متمایل به غرب و تخریب باورهای سازنده انقلاب در قالب برجام 1و2و3و4 برای کشورما ترسیم کرده است که در برجام یک انرژی هسته ای، برجام 2 بحث حقوق بشر و در برجام3 ایران را به عنوان تروریست معرفی کرده است.

وی تاکید کرد: آمریکا هر جنبش مردمی در هر کشور را که در جهت احیای حقوق مردم و  در تعارض باخواسته های غرب باشد را تروریست شناخته و ایران را به دلیل حمایت از این انقلاب های مردمی، حامی تروریست می خواند.

این استاد حوزه اعلام کرد: استکبار جهانی د ر برجام 4 قدرت نظامی ایران را نشانه گرفته است؛ زیرا این فرمایش مقام معظم رهبری را که فرمودند: "آمریکا یا هر کشور قدرتمند دیگری که با ایران وارد جنگ شود در هر سطحی باشد ایران هم در همان سطح مقابله خواهد کرد" را به خوبی درک کرده است.

وی ادامه داد: سخنان مقام رهبری در مشهد و سخنان اخیر ایشان، بهترین خط سیر و روشنگری برای ما و مسئولان داخلی کشورمان و چراغ راهمان خواهد بود؛ و قطعا با اطاعت از رهبری برهه های سنگین را پشت سر خواهیم گذاشت .

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha