دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام پوراکبر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین پوراکبر گفت: مکتب و سیره فاطمی یک سند جامع و کامل است که در تمام زمینه های علمی، اجتماعی، سیاسی می توان از آن برای هدایت جامعه بهره برد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی پور اکبر، در همایش "اخلاق فاطمی"، در  جمع مسئولان، اساتید و طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) شیرود تنکابن، اظهار داشت: مکتب فاطمی یک سند جامع و کامل است که در تمام زمینه های علمی، اجتماعی، سیاسی و... ، می توان از آن برای هدایت جامعه بهره برد.

امام جمعه شهرستان تنکابن افزود: حضرت زهرا (س) مقام و منزلت خاصی در بین ائمه اطهار(علیهم السلام)، اولیای الهی و علما دارند و در طول تاریخ این بزرگواران سعی نمودند ضمن بیان معارف، سبک زندگی و اخلاق فاطمی پاسخگویی شبهات و هجمه های دشمنان در این خصوص باشند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به زحمات و سختی هایی که حضرت زهرا(س) در جهت تعلیم و حفظ معارف اسلامی و همچنین دفاع از ولایت متحمل شدند، طلاب و روحانیون باید برای احیا و توسعه این معارف تلاش نموده و توطئه های دشمنان در کمرنگ نمودن ارزش های دینی و تغصیف جایگاه ولایت را خنثی کنند.

مدیر حوزه علمیه بابل در پایان تصریح کرد: طلاب و فضلای حوزه باید با مطالعه ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س)، نسبت به بصیرت افزایی فاطمی و روشنگری و آگاه سازی مردم اقدام نمایند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha