دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سعادتمند، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنکابن

حوزه/ استمرار خط و راه امام راحل، تنها از طریق پیروی از ولی فقیه امکان پذیر بوده و تا زمانی که در این مسیر قرار داریم، دشمنان هیچ غلطی نتوانسته و تمام نقشه های آنان خنثی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سعادتمند، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنکابن، امروز همایش "نهضت روشنگری" مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری تنکابن، اظهارداشت:  رمز اصلی موفقیت یک جامعه، وجود رهبری مقتدر، بصیر و برخواسته از مردم است؛ قطعا عدم همراهی و همچنین مخالفت علنی ملت های سایر کشورها با حکومت هایشان را باید در فقدان رهبري توانمند و مردمی دانست.

وی افزود: اسمرار خط و راه امام راحل، تنها از طریق پیروی از ولی فقیه امکان پذیر  بوده و تا زمانی که در این مسیر قرار داریم دشمنان هیچ غلطی نتوانسته و تمام نقشه های آنان خنثی خواهد شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه تنکابن در ادامه یادآورشد: تحصیل علوم دینی نباید موجب گردد تا خواهران طلبه از مسایل پیرامون خود به خصوص مباحث سیاسی غافل شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط حساس کشور و در پیش بودن انتخابات خبرگان و مجلس، طلاب طلاب تنها به حضور در انتخابات اکتفا نکرده و باید نسبت به روشنگری و آگاهی مردم در خصوص شرکت در انتخابات و رای به اصلح اقدام کنند.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha