سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن‌زاده، راهپیمایی ۲۲ بهمن را مهر ابطالی بر اقدامات موریانه گری دشمن دانست و گفت: ملت ایران با حضور همه‌جانبه خود، مهر ابطالی بر دسیسه‌های دشمن خواهند زد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده، امام‌جمعه موقت اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، راهپیمایی 22 بهمن را نماد همدلی و همبستگی ملت دانست و اظهار داشت: ازآنجایی‌که نظام اسلامی ایران، نظامی مردمی بوده و یکی از ارکان اصلی جمهوری اسلامی پس از ولایت‌فقیه، مردم هستند، ایران یکی از شاخصه‌ها حضور و اعلام وفاداری به نظام، شرکت در عرصه‌های عمومی، به‌ویژه راهپیمایی 22 بهمن است.

وی راهپیمایی 22 بهمن را یکی از شاخصه‌های سنجش آحاد و اقشار مختلف مردم در پایبندی به‌نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: إن شاءالله مردم با حضور همه‌جانبه و پرشور خود، بار دیگر به جهانیان و بدخواهان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی، ثابت خواهند کرد که تا همیشه و آخرین لحظه پای آرمان خمینی کبیر(ره) خواهند ایستاد.

امام‌جمعه موقت اهواز، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص «نفوذ موریانه گونه دشمن»، تصریح کرد: قطعاً دشمن به دنبال استفاده از هر فرصتی برای نفوذ در بدنه جامعه و سست کردن بنیان‌های اعتقادی ملت از درون است که باید ملت و مسئولان دقتی همه‌جانبه به ذره‌ذره تحرکات دشمن باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن‌زاده، راهپیمایی 22 بهمن را مهر ابطالی بر اقدامات موریانه گری دشمن دانست و اظهار داشت: إن شاءالله ملت ایران، فردا با حضور همه‌جانبه خود، مهر ابطالی بر دسیسه‌های دشمن خواهند زد که نه‌تنها هیچ روزنه‌ای برای نفوذ دشمن و آمریکای شیطان بزرگ نخواهند گذاشت، بلکه حالتی هجومی علیه دشمنانمان در راهپیمایی 22 بهمن شاهد خواهیم بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha